مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/03 10:12:21
کد خبر: 301

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان برگزار شد

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در دومین ماه فصل بهار در تالار ادب اصفهان با حضور استاندار این استان برگزار شد.


 به گزارش خبرنگارجامعه خیرین مدرسه سازکشور؛رسول زرگر پوراستاندار اصفهان در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت : تامین مدارس ایمن وظیفه حاکمیتی است اما باید قبول کرد که امروز دولت با کمبود منابع و امکانات برای تجهیز مدارس مواجه بوده و خیرین دست در دست دولت بخشی از این وظایف را انجام میدهند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در سال گذشته در بخش خیرین ورزشیار مقام اول را در کشور به دست آورد گفت : ما در سطح استان اصفهان بیش از 600 خیّر در مجموعه های مختلف خیرین مدرسه ساز ، خوابگاه ساز ، بیمارستان ساز و ... داشتیم .

استاندار اصفهان تصریح کرد : باید این واقعیت را قبول کرد که علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات، استان اصفهان در خدمات زیربنایی نسبت به دیگر استان های کشور از وضعیت بهتری برخورداربود ولی در شأن مردم فهیم اصفهان آن است که از بهترین امکانات و شرایط استفاده کنند.

زرگرپور اظهار داشت : ایمنی در آموزش و پرورش در دو بخش ایستایی و استاندارد بودن سازه است و ایمنی به معنی وجود تجهیزات ایمنی است که در این راستا 60 مدرسه از نظر ایمنی مشکل داشت که  ظرف مدت معینی این مدارس تخلیه شد که تا امروز 40 مدرسه ظرف مدت 10 روز تخلیه شد.

وی ادامه داد : بسیاری از خیرین استان اصفهان حتی حاضر به بیان کمکها و اقدامات خود در زمینه های مختلف نیستند.

زهره میردامادیان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نیز از اینکه خیرین با بذل مال و همت خود تاکنون بخشی از نیازهای آموزشی استان را برطرف کردند گفت : خیرین مدرسه ساز استان همواره دغدغه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را داشته و به نسل های آینده و رشد و شکوفایی استعدادهای آنان توجه  کرده اند و گام های مثبتی هم در این خصوص  برداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز به مدارس استاندارد نیاز داریم و این خیرین هستند که می توانند با گذشت و ایثار ، نیازهای دانش آموزان را تا حدود بسیاری برطرف کنند.

 

در این مراسم  از جمعی خیرین مدرسه ساز استان اصفهان تجلیل شد.

 


اشتراک گذاری