مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/03 09:05:18
کد خبر: 300

نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان فیروزکوه برگزار شد

نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان فیروزکوه با حضو فرمانداراین شهرستان و جمعی از خیرین مدرسه ساز برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان فیروزکوه با حضور طاهری فرماندارشهرستان فیروزکوه ، میرزایی نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خیرین مدرسه ساز در محل مجتمع فیروزه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گزارشی از احداث مدارس در سطح شهرستان توسط خیرین ارائه کرد و با اشاره به کمک های خیرین و مردم جهت ساخت و تجهیز مدارس گفت: همت بالای خیرین نقش بسیار پررنگی در تامین مکان های آموزشی برای اداره آموزش و پرورش در شهرستان دارد.

طاهری فرماندار فیروزکوه نیز پس از تشکر از حضور پررنگ خیرین مدرسه ساز در شهرستان این مهم را یکی از انسانی ترین امور برشمرد و گفت: کسانی که امروز به عنوان خیرین در امر مدرسه سازی فعالیت می کنند نقش عمده ای در ثبات و گسترش زیرساخت های فرهنگی، اعتقادی و آموزشی در قشر عظیم آموزش و پرورش دارند و این فرهنگ نیکو که انجام آن تنها از عهده افرادی بر می آید که دلی دریایی و اراده ای مصمم دارند.

نورالله طاهری فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به کار بزرگ و ارزشمند خیرین گفت: کار مدرسه سازی کاری بزرگ و خداپسندانه است و این تشکل منسجم توانسته نه تنها در شهرستان فیروزکوه بلکه در سطح کشور اقدامات بزرگ و ارزشمندی انجام دهد.

طاهری به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: طبق تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، برای تحقق اقتصاد مقاومتی، همه باید به میدان بیایند و در حوزه مرتبط با خودشان نسبت به تحقق این امر اقدام کنند. اگر همه ما معنای اقتصاد مقاومتی را به خوبی درک کنیم قطعاً در این جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد و کشور را از وابستگی ها می رهانیم.

طاهری در ادامه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهموری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در این انتخابات وظیفه آموزش و پرورش را به عنوان بزرگترین تشکیلات کشور بسیار مهم دانست و گفت: مردم باید مطمئن باشند که از آرای آنها به بهترین وجه صیانت شده و ستاد انتخابات شهرستان در کنار دیگر دستگاه های اجرایی و نظارتی از ارائه آرای مشکوک و مصموم جلوگیری خواهد کرد.

در این مراسم ویژه برنامه های فرهنگی و هنری از جمله سرودخوانی توسط دانش آموزان مدارس خیرساز شهرستان فیروزکوه برگزار و همچنین از تعدادی خیرین مدرسه ساز این شهرستان تجلیل شد.

 


اشتراک گذاری