مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/02/30 13:04:31
کد خبر: 2989

به همت خیر نیک اندیش آقای همایونی نسب انجام شد،

امضاء تفاهم نامه ساخت مدرسه 12 کلاسه در رباط کریم

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از آیین کلنک زنی و امضای تفاهم نامه ساخت مدرسه 12 کلاسه خیرساز به همت خیرنیک اندیش همایونی نسب در نصیرشهر شهرستان رباط کریم خبر داد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از آیین کلنک زنی و امضای تفاهم نامه ساخت مدرسه 12 کلاسه خیرساز به همت خیرنیک اندیش همایونی نسب در نصیرشهر شهرستان رباط کریم خبر داد.
این نشست صمیمی در شهرداری نصیرشهر با حضور سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، جعفر شریعتی عضو هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران،  هادی سپهری کیا نماینده مدیرعامل و مدیرامورمالی و حسابداری  و روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، رحمت اله شریفی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم، محمود عسگری مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان رباط کریم، فرشاد شهسواری شهردار نصیرشهر و مسعود اصغری رئیس شورای اسلامی شهر نصیرشهر برگزار شد.
سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران توضیحاتی را در خصوص تراکم بالای دانش آموزی و مهاجرپذیر بودن شهرستانهای استان تهران را بیان کردند و یادآور شدند شهرستان رباط کریم با وجود سه شهر رباط کریم، نصیرشهر و پرند دارای تراکم بالای دانش آموزی بوده و هرساله به جمعیت آن نیز افزوده می شود.
وی خاطر نشان کرد: وجود شهرک های صنعتی و تولیدی های موجود در شهرستانها که بستری شغلی را برای خانواده ها مهیا کرده و افزایش هزینه های مسکن باعث این شده است تا جمعیت از پایتخت به شهرستانهای جوار شهرتهران مهاجرت نمایند.
این مقام مسئول گفت: ساخت یک مدرسه در شهرستانهای استان تهران برابر با ساخت دو مدرسه در سطح کشور است.
حسن همایونی نسب خیرنیک اندیش مدرسه ساز در جلسه سخنانی را در باب کارخیر و عمل صالح بیان کردند و راه نجات آینده کشور را در توجه ویژه به آموزش و پرورش و علم و دانش دانستند.
وی در ادامه با توجه به فرهنگ سازی کارنیک و عمل صالح مثال ها و قصه هایی از قرآن کریم را یادآور شدند.
بعد از برگزاری نشست امضای تفاهم نامه باحضور تمامی حاضرین در جلسه به محل ساخت مدرسه مراجعه نمودند و آیین کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه به زمین زده شد.
گفتی است، قبل از آغاز کلنگ زنی، خیر نیک اندیش حسن همایونی نسب با بوسه به خاک، یادآور سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی شدند و خداوند متعال را برای توفیق حاصله کارخیر و عمل صالح در راه جهاد مقدس مدرسه سازی شکرگذاری کردند.
 
شایان ذکر است این مدرسه در زمینی به مساحت 2هزار مترمربع با 12 کلاس درس به صورت جداگانه برای دو مقطع تحصیلی دوره ابتدایی ومتوسطه اول  در شهر نصیرشهر شهرستان رباط کریم استان تهران نیز ایجاد خواهد شد.
 
منتشر کننده: نزاکت اللهیاری 

اشتراک گذاری