مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/02/30 12:35:24
کد خبر: 2987

انتخابات اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز همدان

جلسه عمومی عادی هیات امناوانتخابات هیات مدیره و بازرسان مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با حضور اعضا هیات امنا و هیات مدیره و بازرسان قبلی ، مهندس جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مهندس صبری کارشناس مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در محل سالن کنفرانس اداره کل نوسازی مدارس استان همدان برگزار گردید .


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  جلسه مجمع عمومی عادی هیات امنای خیرین مدرسه‌ساز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اداره‌کل نوسازی مدارس استان برگزار شد.
 
در این جلسه مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از ارزش کار خیر خیرین و ماندگاری کارشان سخن گفت و اظهار کرد: مال و فرزندان زینت دنیایند و آنچه باقی می‌ماند اعمال صالح نزد پروردگار است که از نظر ثواب بهتر و از نظر امیدمندی نیکوتر است.
 
 محمدرضا جعفری خطاب به جمع بیان کرد: آنچه به آن باید بیابید این است که عضوی از خانواده خیرین مدرسه‌ساز هستید و این یک توفیق الهی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید دارند.
 
وی مجموعه خیرین مدرسه‌ساز را پدیده مبارک انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: در شرایط اپیدمی بیماری کرونا که مرگ نزدیک تر احساس می‌شود، مردم با یاد مرگ و دنیای فانی بیشتر به اعمال خیر و به ویژه مدرسه‌سازی روی آورده‌اند.
 
مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان نیز ضمن قدردانی از همراهی خیرین مدرسه‌ساز در احداث فضاهای آموزشی و مدارس استان بر نقش محوری و سازنده خیرین مدرسه ساز اشاره کرد.
 
محمدحسین مرادی تلاش‌ها، همراهی و مسئولیت‌پذیری همراه با نیکوکاری و خیر ماندگار را از برجسته‌ترین ارزش های اخلاقی خیرین مدرسه ساز برشمرد گفت: خیرین مدرسه‌ساز رسالتی در جامعه بر عهده دارند که به تعلیم و تربیت و تعالی کشور می‌انجامد.
 
در این جلسه با تشکیل هیئت رئیسه سنی به ریاست مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و دو ناظر و منشی جلسه و پس از شنیدن گزارش بازرس و ارائه صورت‌های مالی و تراز توسط بازرس و تایید هیات امنا؛ دستور جلسه به تکمیل هیات امنا رسید .
درپایان آقایان ؛علی فراهانی با ۲۴ رای ، محمد شمخانی ۲۴رای ، سیدرسول هندی ۲۳رای، خانم اعظم کیوان با ۲۱رای ،آقایان  سیداحمد حسینی ۱۸رای ، علیرضا منصف اصفهانی ۱۴رای ، محمدصفاریان همدانی ۱۳رای به عنوان اعضا اصلی هیات مدیره و خانم فاطمه اقبالیان با ۱۲رای عضوعلی البدل و آقایان شیرخدا جلالوند با ۱۷رای ، غلامرضا بشیرگنبدی ۱۳رای بازرسان اصلی و خانم اعظم عزیزیان سروش با ۱۱رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
 
نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری