مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/02/28 08:16:02
کد خبر: 2986

با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و دکتر قفلی ،

سی و سومین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

سی و سومین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در محل سازمان نوسازی مدارس کشور و با حضور رئیس سازمان نوسازی ، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز و اعضای هیات مدیره صبح امرو 28 ا ردیبهشت ماه سال 1400 برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، اولین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در سال ۱۴۰۰  ، با حضوردکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و اعضای هیات مدیره(حاج اکبر ابراهیمی،حاج آقا فخاری،مهندس قلم چی،دکتر اسپرورین،دکتر جمالزاده و خانم میردامادیان)ودکتر مهاجرانی معاون مشارکت های مردمی،مهندس قورچی بیگی مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان ،در محل سازمان نوسازی مدارس برگزارشد.             

 مهراله رخشانی‌مهر در جلسه هیات  مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور  با قدردانی از حضور و اقدامات ارزشمند خیرین ، گفت: در دوسال اخیر و علی‌رغم شرایط اقتصادی و شیوع ویروس کرونا شاهد جهش چشمگیری در میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز بودیم.

 وی با بیان اینکه بین سال‌های 1392 تا 1396 شاهد روند با ثباتی در میزان تعهدات خیرین بودیم افزود: از سال 1396 با تغییرات و مداخلاتی که صورت گرفت تعهدات خیرین مدرسه‌ساز روند صعودی پیدا کرد و در سال 1399 به بیش از 3 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد  حدود دو برابری را نشان می‌دهد که این امر نشان دهنده نظم ، پشتکار و فعالیت اعضای هیات مدیره است .

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: علاوه بر تلاش‌های قابل توجه اعضای هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، برگزاری منظم و متنوع جشنواره‌ها و تکریم خیرین مدرسه‌ساز، پیگیری امور و دغدغه‌‌های خیرین، تدوین و چاپ کتب زندگی‌نامه و کارنامه خیرین است که در افزایش تعهدات خیری موثر بود.

 وی در ادامه به نظارت مستقیم بر مجامع خیرین مدرسه ساز کشور دراستانها تاکید کرد و افزود:این امر قابل بررسی و ایجاد سازوکاری مناسب است.

دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،نیزضمن تبریک سالگرد تاسیس سازمان نوسازی کشوراز مهندس قلم چی به دلیل چاپ و نشر کتاب کارنامه خیرین تقدیر کرد و گفت:گردآوری اطلاعات این کتاب کار بزرگ و قابل تاملی است که در همینجا از بنیاد قلم چی قدردانی می کنیم.  مهندس قلم چی در ادامه ضمن ایجاد سازو کاری بر امور مجامع اظهار داشت:از شنیدن آمار تعهد ۳ هزار میلیارد تومانی خیرین در سه سال اخیر  بسیار خرسندیم و از سازمان نوسازی به دلیل تکریم از خیرین(نامگذاری ساختمانی در سازمان به نام مرحوم علیمرادی و خیابانی به نام دکتر حافظی  ) تقدیر می کنیم.                       

در ادامه این جلسه دکتر اسپرورین،دکتر جمالزاده ،حاج اقا فخاری و حاج اکبر ابراهیمی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص ایجادساز و کار برای نظارت بر پروژه های خیرین در مجامع ارائه دادند.

در ادامه خانم دانشمهر دبیر جلسه هیات مدیره  گزارشی تصویری از فاصله بین جلسه سی و دوم و سی و سوم (آیین درختکاری درجامعه خیرین ، حضور خیرین برسرمزار مرحوم حافظی، حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور  در آیین مجتمع آموزشی استثنایی در مشهد،استاد موسیقی (مقامی) سفیرمدرسه سازی.رونمایی از کتابهای خیرین. نشست صمیمی خیرین با دکتر نوبخت. حمایت رئیس جامعه کشور از طرح آجر به آجر. حضور مهندس جعفری در جلسه ریاست جمهوری با موسسات خیریه .برگزاری مراسم روز تکریم از خیرین در اردوگاه باهنر .آیین  افتتاح ۲۶۸ پروژه آموزشی .ساخت ۳۰۵ باب مدرسه و کتابخانه توسط بنیاد قلم چی.گزارشی از کمیسیون ها جامعه خیرین (اعم از اجتماعی ، اقتصادی ، امور استانها ، بانوان ) چاب دومین کتاب کارنامه خیرین مدرسه ساز و برنامه پیشنهادی هیات مدیره در سال ۱۴۰۰ را ارائه داد.

در پایان این جلسه مهندس جعفری ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان نوسازی مدارس کشور گزارشی از اقدامات جامعه خیرین مدرسه ساز و اهداف پیشرو را ارائه داد و از خدمات سازمان نوسازی در جهت پشتیبانی از خیرین در چاپ کتاب خیرین ، همایش ها و افزایش اعتبارات پروژه های خیرین تقدیر کرد.

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری