مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/03 07:43:44
کد خبر: 298

در جشنواره های خیرین مدرسه ساز استان اردبیل مطرح شد؛

مشارکت 280 فرهنگی شهرستان نیر در امر مقدس مدرسه سازی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر، در جشنواره تکریم از خیّرین مدرسه ساز که صبح امروز باحضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس مجمع خیرین مدرساز استان اردبیل برگزار شده بود گفت: 280 فرهنگی با پرداخت بخشی از حقوق خود ، در مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان مشارکت می کنند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ هشتمین جشنواره تکریم از  خیرین مدرسه ساز شهرستان نیر استان اردبیل صبح امروز با حضور مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر برگزار شد.

حجه الاسلام و المسلمین مقدسی امام جمعه شهرستان نیردر این مراسم با قدردانی از برپایی این همایش فرهنگی – معنوی و تقدیر از این عمل نیک ، اظهار داشت : اساس و اعتقاد کسانی که اموال خود را با دل و جان در راه اعتلای فرهنگی اسلامی هدیه می کنند ، به قرآن و احادیث گره خورده است .

در ادامه این مراسم ،  یوشع اصغری مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در امور بازنشستگان گفت : مشارکت در مدرسه سازی شایسته انسان های بزرگ بوده و خیّرین مدرسه ساز با بذل مال خویش ، فرهنگ نابی را خلق می کنند که موجب تجلی ارزش های والای انسانی می شود .

جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل در ادامه این آیین ، ضمن تشکر از خیّرین مدرسه ساز و اهمیّت کار خداپسندانه آنها اظهار داشت: خیّرین مدرسه ساز بازوان توانمندی برای آموزش و پرورش هستند که این کار خیر آنان از اهمیّت بسیار والایی برخوردار است .

یوسف احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر حضور تک تک مدعوین و خیّرین عزیز را در این جشنواره گرامی داشته و با ارائه گزارشی از عملکرد مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان نیر با اشاره به شبکه خیّرین فرهنگیان  شهرستان ، گفت : شهرستان نیر به عنوان اولین شهرستان در استان توانسته با راه اندازی شبکه خیّرین فرهنگی با عضویت بیش از 280 فرهنگی با اختصاص بخشی از حقوق خود به صورت کسر ماهانه ، سهم قابل توجهی در امورات خیّری آموزش و پرورش شهرستان ، ایفا نماید .

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش همواره نیازمند کمک و همراهی خداپسندانه خیرین مدرسه ساز است و نهاد آموزش و پرورش با این مجمع به نتایج و ارزش های والا و مطلوبی دست یافته است .

نزاکت الهیاری 


اشتراک گذاری