مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/02/18 22:35:36
کد خبر: 2973

رئیس جمهور در آیین افتتاح طرح‌های ملی وزارت آموزش و پرورش:

افتتاح بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در یک روز افتخار بزرگی برای خیرین مدرسه ساز و دولت است

رئیس جمهور در آیین افتتاح طرح‌های ملی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه افتتاح بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در یک روز افتخاری برای دولت و خیّرین مدرسه ساز است گفت: افتتاح این طرح‌ها امیدبخش و نشانگر پیشرفت کشور در مسیر توسعه است.


حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در آیین افتتاح طرح‌های ملی وزارت آموزش و پرورش که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، با اشاره به تلاش های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در کنار خیرین نیکوکار گفت: اینکه در یک روز شاهد افتتاح بیش از 1000 کلاس درس در کشور هستیم افتخاری بزرگ برای دولت، خیرین و همه مسئولین است .

وی بهره‌برداری از این طرح‌ها را امید بخش و نشانگر پیشرفت و حرکت کشور در مسیر توسعه و ارتقای سطح علم و دانش دانست و گفت: دولت از روز اول شروع کار خود توجه خاصی را به حیطه علم و فناوری و موضوع آموزش داشت.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: به خاطر فضای غالب سیاسی، به انعکاس این موارد کمتر توجه شد، در حالی‌که شاهد ساخت 1000کلاس درس در یک استان طی یک‌سال بودیم که دستاورد عظیم و ارزشمندی است و بیانگر این مهم که جریان مدرسه‌سازی در سراسر کشور با سرعت در حال پیگیری است.

رئیس جمهور همچنین با گرامیداشت هفته معلم ضمن تقدیر از زحمات معلمان در ایام شیوع ویروس کرونا ابراز امیدواری کرد ، در سال‌تحصیلی آینده با پیشبرد برنامه واکسیناسیون شاهد حضوری شدن مدارس و استفاده دانش آموزان از این امکانات و فضاها باشیم.

در پایان این مراسم نیز با دستور رئیس جمهور، 268 فضای آموزشی با 1295 کلاس درس در 15 استان کشور به بهر‌ه‌برداری رسید.


اشتراک گذاری