مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/03 05:34:59
کد خبر: 297

درحاشیه برگزاری جشنواره نوزدهم خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی؛

تعهد 83 میلیاردی خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی در جشنواره نوزدهم/ تحول دنیا در گرو اقدامات خیرین نیک اندیش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مقایسه با چندین سال اخیر شاهد افزایش 90درصدی مشارکت خیرین بوده ایم، تصریح کرد: در سال گذشته نیز خیرین 75 میلیارد تومان در جشنواره ی خیرین مدرسه ساز متعهد شدند و می توان گفت تحول دنیا در گرو اقدامات خیرین نیک اندیش است.


به گزارش  خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان ،  حاج کریم مردانی آذرخیر مدرسه ساز کشور ، مدیران اموزش و پرورش نواحی و مناطق استان ،خیرین مدرسه ساز و سایر مسئولین در تالار معلم تبریز برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی در نوزدهمین جشنواره ی خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت : خیرین بزرگوار در امر خطیرمدرسه سازی، 234 میلیارد تومان، در 4سال اخیر تعهد کرده اند.

جعفر پاشایی در این جشنواره ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه سیل عجب شیر و آذرشهر و فقدان 9دانش آموز این مناطق گفت: خیرین در دنیای پرمشغله ی امروزی نماد ایثار، نیکوکاری و نیکمرامی هستند و در چنین جشنواره هایی همواره شاهد بذل عواطف و احساسات پاک خیرین هستیم که نمود آن با حضور بزرگ خیر مدرسه ساز کشور حاج کریم مردانی آذر جلوه ای باشکوه و به یادماندنی به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه در مقایسه با چندین سال اخیر شاهد افزایش 90 درصدی مشارکت خیرین بوده ایم، تصریح کرد: با آماری که در دست هست در طول 18 سال اخیر این مشارکت ها و تعهدات در 3 سال گذشته بیش از 40 درصد بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در 24 منطقه ی استان، بیان کرد: ان شاا.. به یاری خدا شاهد ساخت مدارسی شایسته ی آذربایجان خواهیم بود.

پاشایی گفت: در سال گذشته نیز خیرین 75 میلیارد تومان در جشنواره ی خیرین مدرسه ساز متعهد شدند و می توان گفت تحول دنیا در گرو اقدامات خیرین نیک اندیش است.

به گفته ی مدیر کل آموزش و پرورش استان در حال حاضر در استان 50 پروژه ی نیمه تمام داریم که نیاز به بازسازی دارند و در این میان 6 هزار و 500 کلاس درس نیمه مستحکم، 7 هزار کلاس درس نیاز به بازسازی دارند که امیدواریم با کمک خیرین این نواقصات رفع شود.

گفتنی است: در جشنواره هجدهم که پارسال برگزار شد، 75 میلیارد و 600میلیون تومان توسط خیران نیک اندیش تعهد شد.

حسینی


اشتراک گذاری