مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/02/09 09:15:12
کد خبر: 2960

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

خیرین مدرسه‌ساز با انفاق مال و دارایی خود امکان تحصیل را برای دانش آموزان فراهم می‌کنند

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در مراسم روز ملی تکریم خیّرین با تقدیر از اقدامات شایسته خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین نیک اندیش مدرسه‌ساز با انفاق مال و دارایی خویش امکان تحصیل را برای بسیاری از دانش آموزان فراهم می کنند.


به گزار ش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مراسم روز ملی تکریم خیّرین مدرسه ‌که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در مراسم تکریم خیّرین مدرسه‌ساز گفت: از طرف نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدامات ارزشمند خیرین تشکر و قدرانی می کنم.

 وی با اشاره به طرح «آجر به آجر» و پویش مردمی «آجرهای مهربانی» افزود: این طرح مرا به یاد دوران تحصیلم انداخت که با خاطرات و احساسات خوب از همکلاسان و معلمین عزیز و زحمتکش همراه بود، اما آن هنگام نمی دانستیم خیرین نیک‌اندیشی نیز هستند که امکان تعلیم و تربیت را با انفاق مال و دارایی خود فراهم می‌کنند که بسیار شایسته تقدیر است.

منادی گفت: امروز به واسطه زحمات سازمان نوسازی مدارس شاهد افتتاح دو فضای آموزشی و فرهنگی در همین مجموعه بودیم، بازسازی ساختمان تاریخی با قدمتی بیش از ۱۵۰ سال و مجتمع آموزشی و فرهنگی شهید سلیمانی که امکانات بسیار خوبی برای دانش آموزان و فرهنگیان دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین احیای مجموعه اردوگاه شهید باهنر تهران و پیگیری‌های وزیر  آموزش و پرورش در جهت حفظ مالکیت اردوگاه را اقدامی بسیار مثبت و ارزنده قلمداد کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر از سخنان خود به موضوع شرکت های دانش بنیان پرداخت و گفت: ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به عرصه فعالیت‌های عمرانی و مدرسه‌سازی می تواند موثر باشد و پروژه هایی با مشارکت وبهره‌مندی از ایده و خلاقیت آنها ساخته شود.

منادی با بیان اینکه جهش بسیار خوبی به واسطه همین جوانان نخبه در رتبه علمی کشور اتفاق افتاده‌است، گفت: دولت در این زمینه بسیار خوب عمل کرده و به واسطه همین شرکت‌های دانش بنیان 400 هزار شغل در کشور ایجاد شده است  که مجلس نیز  از این اقدامات حمایت می کند.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری