مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/02/09 09:08:32
کد خبر: 2959

وزیر آموزش و پرورش در مراسم روز ملی تکریم خیرین:

هنر خیرین مدرسه‌ساز و معلمان انسان‌سازی است

محسن حاجی میرزایی در مراسم روز ملی تکریم خیرین گفت: خیرین مدرسه ساز و معلمین هنرمندانی هستند که عشق و هنر آنها انسان‌سازی است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم روز ملی تکریم خیّرین مدرسه‌ساز گفت: در این هستی پر رمز و راز، فهم زیستن و چگونگی زیستن ازشگفتی هاست که همه تلاش انسانها این است که به این فهم و تشخیص برسند.

وی با گرامیداشت روز تکریم خیرین و تقارن آن با ایام هفته بزرگداشت مقام معلم تاکید کرد: وجه مشترک کار معلمین و خیرین هنر و عشق آنها در انسان‌سازی است.

وزیر  آموزش و پرورش با بیان اینکه عشق نوعی هنرمندی است، افزود: هنر معلمین و خیرین مدرسه‌ساز ماندگار است که همانا جان بخشی و اعتلای روح است ، و درخشانترین جلوه هنر در عمل آنهاست که برانسان‌ها می افزایند و به آنها اعتلا می‌بخشند.

حاجی میرزایی اظهار کرد: نمادها و مصادیق سازندگی بسیار گسترده هستند اما خیرین مدرسه ساز در کار انسان سازی مشارکت می‌کنند لذا هنرمند هستند معلمان نیز به عنوان از این حیث که ساختن آینده جامعه و انسان را هدف گرفته اند و هویت بخشی و شخصیت سازی می‌کنند مرتبه رفیعی دارند.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری