مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/02/09 08:57:05
کد خبر: 2958

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد:

مشارکت گسترده خیرین باعث ترغیب دولت به افزایش اعتبارات مدرسه‌سازی شد

محمد‌باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه کشور با بیان اینکه خیّرین مدرسه‌ساز درسال‌های اخیر باعث ترغیب دولت به افزایش اعتبارات مدرسه‌سازی شدند، از تلاش برای پرداخت کامل اعتبارات حوزه مدرسه‌سازی در سال جاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با ابراز خرسندی از حضور در مراسم روز ملی تکریم خیّرین  مدرسه‌ساز که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، گفت: خداراشاکرم که توفیق و فرصت مضاعفی برای بیان مکنونات قلبی و اعتقاد باطنی‌ ام فراهم کرد که قدردان کرامت خیرین مدرسه سازباشم.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز نه تنها خود، سازندگی کردند و فضاهای آموزشی بسیاری را درکشور ساختند بلکه دیگران و دولت را هم ترغیب کردند و مشارکت گسترده و اقدامات شایسته این عزیزان حس مثبت دولت را برانگیخت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه خاطرنشان کرد: آنچه در چندسال گذشته و با ایجاد ردیف اعتبارات مشارکتی  در بودجه نوسازی مدارس فراهم شد رشد قابل توجهی داشته است به طوری که رقم ۴۰میلیارد تومانی که درابتدا برای مشارکت با خیرین مصوب شد در کمتر از 8 سال امروز به ۲۳۵۰ میلیاردتومان افزایش پیدا کرد و این دستاورد چیزی نیست جز انگیزه و انرژی مثبتی که خیرین  مدرسه‌ساز به دولت دادند.

نوبخت در‌ پایان تاکید کرد؛ در جلسه ای که در خدمت خیرین بودم خدمت عزیزان عرض کردم که انشاله همه اعتبارات مشارکت دولت با خیرین را پرداخت کنیم و علاوه براین  از امکانی که مجلس شورای اسلامی فراهم کرد، خارج از سقف بودجه برای مشارکت با خیرین مدرسه ساز هم رقمی افزون بر اعتبارات مصوب تامین کنیم.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری