مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/02 11:05:52
کد خبر: 294

در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل انجام شد

تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان کوثر

در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان کوثر تقدیر شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان کوثر استان اردبیل با حضور خیرین مدرسه ساز ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوثر برگزار شد.

در این جشنواره مهدی غزنوی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کوثر اظهار داشت: شما خیرین مدرسه ساز به شناخت ازخداوندمتعال پی برده اید و با شناخت از یگانه هستی جهان ثروتی را که خداوندبه شمابزرگواران عنایت نموده درراه مدرسه سازی خرج کرده اید.

وی ادامه داد: سالیانه مبلغ نه میلیون و 600 هزار تومان از طریق همکاران فرهنگی به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز واریز میشود که جادارد همین جا از این عزیزان تقدیروتشکربعمل آورم.

درادامه مراسم جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان با گرامیداشت یاد وخاطره خیّرمدرسه ساز استانی وکشوری مرحوم حسنعلی علیپور خواستار ادامه راه وی توسط خیرین شد و گفت: خیرین انسانهای بزرگی هستند که با نیت پاکی پا به این عرصه گذاشته اند.

وی اظهار داشت : هم اکنون دربین شماخیرین کسانی وجود دارند که درمقایسه باخیلی ازشهروندان به مراتب از ثروت کمتری برخوردارهستید ولی چون به شناخت ازخداوند دست یافته اید خدمت به همنوعتان این حس را درشماهابوجودآورده که خدمت به مردم خوشنودی و رضایت خداوند را بهمراه دارد که پا در این اقدام خداپسندانه نهاده اید.

گفتنی است ؛ درپایان این مراسم از برادران خیّر عبدالکریم صادقی کیوی وعبدالعزیز صادقی کیوی که که مدرسه شش کلاسه دکتر علی شریعتی را در شهر کیوی تاسیس نموده اند تجلیل شد.

نزاکت الهیاری


اشتراک گذاری