مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/02 10:37:25
کد خبر: 293

در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان انجام شد؛

تجلیل از 9 خیر مدرسه ساز شهرستان اسدآباد

در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد استان همدان ، که با رویکرد ایمنی مدارس برگزار شد ه بود از 9 خیر مدرسه ساز تجلیل به عمل آمد


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان اسدآباد با حضور مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان، معاون آموزش ابتدایی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان همدان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد و جمعی از خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

تیموری مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان در این مراسم گفت: با توجه به  اینکه نیازهای مدارس استان همدان با اعتبارات دولتی به طور کامل تأمین نمی‌شود در استان نیاز به مشارکت خیرین مدرسه‌ساز است.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان همدان نیز با بیان اینکه باید حضور دسته جمعی در کار خیر را در جامعه ترویج داد، عنوان کرد: بحث خیرین یک الگوی ارزنده برای جامعه و فرزندان در خانواده‌ها است.

سجادی رییس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان اسدآباد اظهار کرد: تاکنون در این شهرستان ١٨مدرسه با مشارکت خیرین احداث و یا تجهیز و همچنین ٧ قطعه زمین نیز توسط خیرین برای ساخت مدرسه واگذارشده است.

رحمان سجادی همچنین به مشارکت همکاران فرهنگی خود اشاره کرد و گفت: در شهرستان اسدآباد ۶١٠ نفر از کارکنان آموزش و پرورش تعهد کرده اند ماهیانه مبلغی از حقوقشان کسر و به حساب خیرین واریز شود.

وی در ادامه تعمیر ٢٠ سرویس بهداشتی مدارس، نقاشی و زیباسازی ٣۶ مدرسه را از دیگر اقدامات سال گذشته عنوان و بیان کرد: سال گذشته ۴٢ میلیون تومان به حساب مدارس واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه 40 مدرسه شهرستان اسدآباد دارای سرویس بهداشتی نامطلوب است افزود: ٣۶ آموزشگاه روستایی شهرستان اسدآباد نیازمند بهسازی و مقاوم سازی است.

سجادی با بیان اینکه ٧٨ مدرسه شهرستان دارای حیاط خاکی است گفت: ۵٩ مدرسه سطح شهرستان نیازمند به احداث آبخوری، ۴٩ مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی، ۶٣ مدرسه نیاز به زیبا سازی و نقاشی و ۴٩ مدرسه نیاز به تعمیرات داخلی دارند.

در پایان نیز از ٩ خیر مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

فاطمه ناگهی


اشتراک گذاری