مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/01/23 06:02:30
کد خبر: 2928

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز خبر داد :

ساخت ۴۹ پروژه ‌آموزشی و پرورشی در سال جاری با اهتمام خیّرین مدرسه ساز

مهرانی با اشاره به اهمیت اهتمام خیرین در امر مدرسه سازی گفت: طی سال جاری ۴۹ پروژه آموزشی و پرورشی در مناطق محروم استان البرز با اهتمام خیرین ساخته می شود.


 مهرانی»  در خصوص روند فعالیت خیرین در امر مدرسه سازی در استان البرز به ویژه مناطق محروم این استان گفت: مدرسه سازی یکی از راهبردها و فعالیت هایی است که خیران با در نظر گرفتن اهمیت آن خیر دنیا و آخرت را برای خود در نظر می گیرند. 
 
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز افزود: برای سال جاری خیران مدرسه ساز استان البرز ساخت و راه اندازی ۴۹ مرکز آموزشی و پرورشی را در مناطق محروم استان البرز برعهده گرفته اند. 
 
وی با اشاره به احداث ۲۷ پروژه آموزشی و پرورشی طی سال گذشته با همت خیران بیان کرد: با اهتمام مدرسه ساز نیکوکار طی سال گذشته ۲۹۸ کلاس درسی به فضای آموزشی استان البرز با زیربنای بیش از ۳۷ هزار مترمربع و اعتبار ۹۲ میلیارد تومانی افزوده شد.
 
وی اظهار کرد: همچنین در سال ۹۸ نیز خیرین احداث ۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی در استان البرز را با زیربنای بیش از ۲۹ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان در نظر گرفتند.
 
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز با توجه به رشد مهاجرپذیری همواره شاهد افزایش میزان آماز دانش آموزان است و همین امر ایجاب می کند که احداث مدرسه سازی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. 
 
گفتنی است، استان البرز در بخش سرانه فضای آموزشی به عنوان آخرین استان کشور پس از استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و میزان فرسودگی و ضرورت بازسازی مدارس در این استان زیاد است.
منبع: شبستان 
منتشر کننده : نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری