مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/01/23 05:50:08
کد خبر: 2926

پیام تسلیت مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان به مناسبت درگذشت دکتر سید محمد طالب زاده ، خیر مدرسه ساز

روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان در ییامی درگذشت دکتر سید محمد طالب زاده ، بزرگ مرد وارسته ی عاشق مدرسه سازی را تسلیت گفت.


دکتر سید محمد طالب زاده ، بزرگ مرد وارسته ی عاشق مدرسه سازی به دیار باقی شتافت ، فقدان این خیر نیک اندیش را به خانواده محترم آن مرحوم ، جامعه خیرین مدرسه ساز ، دانش آموزان و فرهنگیان استان تسلیت عرض می نماییم .

دکتر سید محمد طالب زاده در سال ۱۳۰۹ دراصفهان متولد گردید  ، در سه سالگی پدر خود را از دست داد و دوران کودکی و نوجوانی را به سختی و مشقت سپری نمود. 
درسال ۱۳۲۸ به استخدام اداره بهداری استان در آمد و ضمن کار ، تحصیلات تکمیلی خود را ادامه و در سال ۱۳۴۴ دکترای داروسازی خود را کسب نمود.
ایشان در حوزه های مختلف مدیریتی بهداشت و درمان منشاء خدمات موثری بوده است . پس از بازنشستگی با احساس تعهد و مسئولیتی که نسبت به آحاد مختلف جامعه احساس می نمودعلاوه بر حضور در عرصه های کار خیر ، "مدرسه سازی" را به عنوان یکی از بهترین باقیات الصالحات آغاز نمود و  نسبت به احداث دو واحد آموزشی در ناحیه ۳ و ناحیه ۴ آموزش و پرورش اصفهان و یک باب سالن نمازخانه بنام همسرشان اقدام نمود.
دکتر طالب زاده علاوه بر حضور در عرصه ی مقدس مدرسه سازی مشوق افراد زیادی برای ساخت مدارس بود.
به واسطه پیگیریهای ایشان حضور پزشکان دیگری در امر مدرسه سازی به فعلیت رسیده و مدارس زیبا و ماندگاری توسط این عزیزان به آموزش و پرورش اهدا گردیده است .
دکتر سید محمد طالب زاده دو دوره نیز بعنوان نایب رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان فعالیت نموده است . 
روحش شاد

اشتراک گذاری