مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/01/21 14:34:59
کد خبر: 2923

به همت خیر مدرسه ساز مهندس مهدی هادی نصرآبادی انجام شد،

آغاز عملیات ساخت دو واحد آموزشی در روستای اشکاوند اصفهان

آیین کلنگ زنی دو واحد آموزشی خیرساز در روستای اشکاوند ناحیه ۶ آموزش و پرورش اصفهان برگزار گردید


به گزارش مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ؛ در ادامه اقبال مردم نیک اندیش به امر مقدس مدرسه سازی و در نوزدهمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۰ با حضور رییس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس ، فرماندار اصفهان ، نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی ، مدیر و پرسنل آموزش و پرورش ناحیه ۶ ، اهالی روستای اشکاوند و خانواده خیر نیک اندیش مهندس مهدی  هادی نصرآبادی  آیین کلنگ زنی احداث دو مدرسه ۶ کلاسه برگزار گردید .
محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این مراسم با اشاره به مشکلات یک سال گذشته آموزش دانش آموزان استان  یادآور شد علی الرغم همه ی محدودیت های ایجاد شده جریان مدرسه سازی در استان به یمن حضور خیرین مدرسه ساز لحظه ای متوقف نگردیده و همچنان پرشتاب و با انگیزه  در جریان است .
خیر مدرسه ساز مهندس مهدی هادی نصرآبادی نیز طی سخنانی توفیق ایجاد شده را مرهون لطف و عنایت الهی دانست و آمادگی خود را جهت آغاز عملیات اجرایی پروژه در اولین فرصت  اعلام نمود .
لازم به ذکر است این دو واحد آموزشی ۶ کلاسه با مشارکت مهندس هادی و اداره کل نوسازی مدارس در زمین اهدایی خیر محترم به آموزش و پرورش و طی ۱۸ ماه احداث خواهد گردید .
منتشر کننده : نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری