مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/01/15 21:43:04
کد خبر: 2916

با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

دو مجتمع آموزشی و ورزشی در مشهد به بهره‌برداری رسید

با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مشهد، مجتمع آموزشی و ورزشی المهدی(عج) و هنرستان هنرهای اسلامی مشهد به بهره برداری رسیدند.


 با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، مجتمع بزرگ آموزشی و ورزشی المهدی(عج) در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد.

مجتمع بزرگ آموزشی و ورزشی المهدی(عج) به همت خیّر نیکوکار «احمد حاتمی» در آموزش و پرورش ناحیه پنج مشهد مقدس در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع، با زیربنای بیش از 5 هزار و 600 مترمربع و صرف هزینه‌ای بالغ‌بر 20 میلیارد تومان ساخته شده است.

همچنین از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش از محل مجتمع آموزشی و ورزشی المهدی(عج) ، هنرستان هنرهای اسلامی شهید چراغچی مشهد نیز توسط مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افتتاح شد.

هنرستان هنرهای اسلامی شهید چراغچی مشهد به عنوان نخستین هنرستان تخصصی هنرهای اسلامی در زمینی به مساحت 1900 مترمربع و زیربنایی بالغ بر 1800 مترمربع، با هزینه 44 میلیارد ریال در خیابان توحید واقع در ناحیه چهار آموزش و پرورش مشهد به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است، عملیات اجرایی این هنرستان در سال 1397 آغاز شده بود که ظرفیت 300 دانش‌آموز و هنرجو را در چهار رشته نگارگری، آیینه‌کاری، کاشی‌سازی هفت‌رنگ و تراش‌سنگ‌های قیمتی دارد.


اشتراک گذاری