مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/01/15 20:55:42
کد خبر: 2912

خیّر مدرسه ساز " حاج فضل الله رئیس زاده" :

مدرسه سازی ارزش ها و برکات فراوانی دارد

" حاج فضل الله رئیس زاده " خیَر نیک اندیشی که با تلاش مضاعف دو باب آموزشگاه در کوی سروستان شهرضا برای تحصیل فرزندان دیار خود بنا کرده است


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ؛ "حاج فضل الله رئیس زاده" متولد شهرضا و اهالی کسبه از  ایشان به نیکی نام می برند و تدین و نیکوکاری از شاخص های است می توان در گفتار بازاریان شهر در مورد ایشان شنید . انسانی که  بعد از فوت فرزندنش  تصمیم می گیرد با ساخت  مدرسه، نقشی در تعالی  فرهنگ جامعه خود  داشته باشد. 
 "حاج فضل الله رئیس زاده " بیان داشت:  با ساخت 2 مدرسه در شهرستان شهرضا  نیت خود را برای پیشرفت دانش آموزان این مرز و بوم عملی کردم  و اینکه هر ساله دانش آموزان بسیاری در این مدارس درس می خوانند و به مراحل بالاتر پیشرفت می کنند باعث خوشحالی بنده است و آرزو دارم دانش آموزان این آب و خاک با تحصیل علم و دانش بتوانند آینده خود و افراد دیگر جامعه را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند. 
  خیَر بزرگوار با نگاه پر مهر و روشن خود از انگیزه اصلیش در امر مدرسه سازی گفت:در خانواده ما به برکت امر مدرسه سازی، دهه ها پزشک تحصیل کرده داریم  و همیشه به من اصرار می کردند نیت خیرت را در راه درمان و... عملی کنید ولی من و همسرم در جواب اصرار آنها می گفتیم مدرسه مکانی برای پیشرفت همگان است و این مکان مقدس مشکل گشای همه مسائل جامعه می باشد و بالاخره با رضایت و همکاری خانواده این توفیق حاصل شد.
وی گفت: زمان افتتاحیه مدارس خیلی حس خوبی داشتم و همیشه حرفهای دانش آموزان پایه اول که با اشعار زیبا از من تشکر کردند در ذهن مرور می کنم  و از خداوند شاکرم  بابت توفیقی که نصیب بنده شده است.و تا قبل از کرونا هر هفته به مدارس می رفتم و تا حد امکان پاسخگوی مسائل و مشکلات مدارس و دانش آموزان بودم.
 وی در پایان گفت: از همگان می خواهم در امر مدرسه سازی حتی با پرداخت هزینه یک آجر  مشارکت داشته باشند چون واقعا برکت مضاعفی در زندگی جاری می شود و حقیقتا با ساختن مدرسه است که آینده فرزندان این مرز و بوم ساخته خواهد شد. و آنها در مدرسه بدنبال ساختن بهترین آینده برای خود هستند.
 
  گفتنی است دبیرستان دخترانه رئیس زاده با 13کلاس و ظرفیت 270 دانش آموز و دبستان دخترانه رئیس زاده با 9 کلاس و  ظرفیت 270 دانش آموز در سال 1394 به همت این خیر نیک اندیش افتتاح شده است.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری