مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/02/02 09:13:33
کد خبر: 291

تعهد 160 میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته اعتبارات دولتی برای ساخت مدرسه در این استان حدود 140 میلیارد ریال بوده درحالی‌که امروز و در نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز افزون بر 160 میلیارد ریال به همراه 18 هزار مترمربع زمین تعهد شد.


به گزارش خبرنگار  جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ سید موسی خادمی در نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: این استان هم اکنون مقصد مدرسه سازی در کشور است و باید خروج تدریجی آن از چنین وضعیتی جزء چشم اندازهای مهم مسئولان اجرایی استان باشد.

وی بیان کرد: باید سعی شود تا چند سال آینده مشکلات، کمبودها و نیازهای حوزه آموزشی این استان برطرف و خیران استان نیز اقدام به پرداخت کمک برای ساخت مدرسه در دیگر نقاط کشور کنند.

خادمی افزود : مدرسه سازی به عنوان یکی از مهمترین و بهترین کارهای خیرخواهانه نتایج ارزنده‌ای به دنبال داشته و به توسعه هر چه بیشتر علم و دانش در کشور نیز کمک بسزایی می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استفاده بهینه‌تری از ظرفیت چشمگیر خیران بومی و غیربومی برای ساخت مدرسه و رفع نیازهای آموزشی این استان تا زمان رفع کامل کمبودهای موجود شود.

وی ابراز داشت: پراکندگی مناطق روستایی، کوهستانی و سخت گذر بودن برخی نقاط و مهاجرت بی رویه روستائیان به یاسوج و مناطق اطراف آن عامل بروز مشکلات متعددی در حوزه آموزشی این شهر شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : تحقق 2 شعار مهم «هر بانک یک مدرسه» و «هر مدیر یک خیر» سبب کاهش بخش عمده‌ای از مشکلات، کمبودها و نیازهای حوزه آموزشی این استان خواهد شد.


اشتراک گذاری