مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/12/15 17:00:17
کد خبر: 2873

مشارکت در ساخت مدارس کاری بزرگ در مسیر پیشرفت کشور است

استاندار گیلان در آیین افتتاح مدرسه «حسن حجتی» رشت، مشارکت در احداث مدارس را کاری بزرگ در مسیر توسعه و پیشرفت کشور دانست.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،ارسلان زارع استاندار گیلان در آیین افتتاح دبستان «حسن حجتی» شهر رشت با بیان اینکه افتتاح مراکز آموزشی، مؤلفه‌ای موثر در راستای توسعه و تعالی فرهنگ، آموزش و تربیت است، اظهار کرد: برای انجام چنین اقداماتی تلاش‌های زیادی در راستای اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید این افتخار را دارد که در ابعاد گوناگون پیشرفت و آبادانی استان گیلان به ویژه در تکمیل، توسعه و احداث فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی منشا خدمات ارزشمندی شده است.

زارع مشارکت در احداث مدارس را به عنوان یک کار بزرگ در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: مهمترین رکن توسعه هر جامعه، منابع انسانی آن جامعه است و آنان از مسیر مدرسه به تعالی و شکوفایی می‌رسند که تأمین امکانات، تجهیزات و بستر آموزش لازم و یادگیری به عنوان مهمترین مؤلفه در تغییر جامعه بسیار اثرگذار است.

استاندار گیلان به انجام مراحل احداث ۸۷ فضای آموزشی در استان گیلان اشاره کرد و افزود: از این تعداد، ۴۸ پروژه با مشارکت خیرین در حال انجام است که تعدادی از این مدارس، قبل از آغاز سال تحصیلی آتی به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار آینده سازان میهن عزیزمان قرار می‌گیرد.

زارع با قدردانی از مشارکت خیرین نیک اندیش در احداث فضاهای آموزشی، خاطرنشان کرد: تا امروز ۳۲۵ خیر، ۳۳۹ فضای آموزشی شامل ۱۴۲۵ کلاس درس با زیربنای ۱۶۰ هزار مترمربع را در این استان ساخته‌اند.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری