مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/12/04 06:03:26
کد خبر: 2841

مشارکت ۲۵ هزار کرمانشاهی در طرح «آجر به آجر»/ ۱۷۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده است

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، از مشارکت ۲۵ هزار کرمانشاهی در طرح «آجر به آجر»، گفت: خیرین مدرسه‌ساز امسال کار ساخت ۶۸ مدرسه را در استان کرمانشاه شروع کرده‌اند.


مرزبان نظری امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به طرح «آجر به آجر»، اظهار داشت: این طرح در راستای مشارکت مردمی با هدف جمع‌آوری کمک‌های خرد برای مدرسه‌سازی و ترویج فرهنگ کار خیر شکل گرفته است.

وی از مشارکت ۲۵ هزار کرمانشاهی در طرح «آجر به آجر» افزود: هر چقدر مشارکت در این طرح بیشتر باشد، می‌توان گام‌های بلندتری برای بازسازی فضا‌های آموزشی برداشت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با مبلغ ۱۷۰ میلیون تومانی که تاکنون در طرح «آجر به آجر» در استان جمع‌آوری شده به‌زودی کار ساخت یک مدرسه در روستا‌های محروم کرمانشاه اغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: در پویش «آجر به آجر» در سه گروه با توجه به ظرفیت‌ها و برنامه‌های ارائه شده به ترویج و توسعه مدرسه‌سازی پرداخته می‌شود تا هر فرد خیرخواهی حتی با پرداخت هزار تومان فرصت پیوستن به جمع بزرگ و کریمانه خیرین را داشته باشد.

نظری همچنین به فعالیت ۴۰۰ خیر حقیقی و حقوقی مدرسه‌ساز در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امسال در تعهد این خیرین ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده که صددرصد آن محقق شده است.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز امسال کار ساخت ۶۸ مدرسه را در استان کرمانشاه شروع کرده‌اند که تا کنون ۱۵ مدرسه به بهره‌برداری رسیده و تا مهر سال ۱۴۰۰ نیز کار ساخت مدارس باقی‌مانده به اتمام می‌رسد.


اشتراک گذاری