مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/12/01 22:37:05
کد خبر: 2834

به همت خیر مدرسه ساز نرگس سادات مدنی انجام شد،

آغاز احداث مدرسه ای خیّر ساز در روستای خشه حیران نمین

عملیات احداث مدرسه یک کلاسه روستای خشه حیران شهرستان نمین به همت خیّر محترمه مدرسه ساز خانم نرگس سادات مدنی برگزار شد تا تنها مدرسه کانکسی شهرستان نمین نیز برچیده شود.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  به نقل از مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ، طی مراسمی با حضور رییس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل، مدیر کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین ، آیین احداث مدرسه یک کلاسه روستای خشه حیران شهرستان نمین به همت خیّر محترمه مدرسه ساز خانم نرگس سادات مدنی برگزار گردید بواسطه احداث این مدرسه تنها مدرسه کانکسی شهرستان نمین نیز برچیده می شود. این پروژه با زیر بنای 75 متر مربع در روستای خشه حیران شهرستان نمین احداث خواهد شد .

جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل در این مراسم  گفت : به پشتوانه و همت خیّرین بزرگوار تا حد امکان در جهت رفع محرومیت و استاندارد سازی و افزایش فضاهای آموزشی تلاش نموده ایم و در همین راستا با احداث این پروژه تنها مدرسه کانکسی شهرستان نمین حذف و مدرسه یک کلاسه خیّر ساز جایگزین آن می شود.

مهندس دولت لطفی  مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز ضمن تقدیر از خیّر محترمه این پروژه ، تشریح کرد : با تدابیر اندیشیده شده و تلاش نوسازی مدارس ، احداث این مدرسه با تخریب مدرسه قدیمی با سرعت انجام خواهد شد و امید است با انجام تعهدات خیّر محترمه سال آینده در چنین روز مبارکی این پروژه را افتتاح نماییم.

اشتراک گذاری