مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/11/22 09:30:50
کد خبر: 2807

به همت خیر مدرسه ساز مهندس ابوالفضل جوکار انجام شد،

امضای تفاهم نامه ساخت یکصد مدرسه در نقاط محروم کشور

با برنامه ریزی و رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین ، تفاهم نامه ساخت یکصد مدرسه در نقاط محروم کشور توسط خَیِّر ایرانی مهندس ابوالفضل جوکار به امضا رسید.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، همزمان با جشن‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز دوشنبه بیستم بهمن ماه در مراسمی که توسط رایزنی فرهنگی ایران در برلین با هماهنگی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در برلین و رایزن فرهنگی کشورمان در آلمان برگزار شد، آقای مهندس ابوالفضل جوکار، خیّر ایرانی مقیم آلمان با امضای تفاهم نامه ای با جامعه خیّرین مدرسه ساز، نسبت به‌ تامین مالی هزینه ساخت یکصد مدرسه در مناطق محروم کشور متعهد شد.
همچنین حمایت از تدوین و تامین محتوای آموزشي و برنامه های آموزش و ترویج زبان فارسی نیز از دیگر موضوعات مهمی است که در متن تفاهم نامه مذکور آمده است.
بر مبنای مفاد تفاهم نامه که در آئین برگزار شده، به امضای سفیر جمهوری اسلامی و رایزن فرهنگی نیز رسید، خیّر محترم تامین مالی ساخت ده باب مدرسه در هر سال را متعهد شده است. زمان دوره اجرای تفاهم نامه از سال ۱۳۹۹ به مدت ۱۰ سال و برای ساخت یکصد باب مدرسه می باشد.
یادآور می شود هماهنگی های این اقدام خیر، معنوی، فرهنگی و خداپسندانه پیش از این توسط خیّر محترم، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بعمل آمده بود.

اشتراک گذاری