مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/11/16 13:15:03
کد خبر: 2799

بهره‌برداری از ۲۵۰۰ پروژه آموزشی و ورزشی بیانگر اهتمام در توسعه زیرساخت‌هاست

رئیس جمهور با بیان اینکه کارهای بزرگی در توسعه زیرساخت های آموزش وپرورش طی سال جاری انجام شده گفت: فضاهای ورزشی بستر مناسبی برای حفظ و توسعه سلامت دانش آموزان است.


حسن روحانی رئیس جمهور در آیین افتتاح همزمان 183 پروژه ورزشی دانش آموزی که از طریق ارتباط تصویری با 31 مرکز استان برگزار شد، با تقدیر از عملکرد سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: سلامت جسم و نشاط روان دانش آموزان برای ما بسیار حائز اهمیت است که  تاحد زیادی با ورزش فراهم می شود و لازمه تامین آن ایجاد بسترها و مکان های مناسب برای ورزش وفعالیتهای بدنی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در سال جاری کارهای بزرگی را به انجام رسانده است گفت: بهره برداری از 14863 کلاس درس با 2500 پروژه و 183 پروژه ورزشی درسال جاری در کنار بحث آموزش و تدریس بیانگر توجه به توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی و بازسازی فضاهای آموزشی و ورزشی می باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه بهره برداری از این فضاهای ورزشی خبر خوبی برای دانش آموزان است ابراز امیدواری کرد: باعبور از بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا زمینه بهره برداری  و فعالیت مطلوب سالن ها و فضاهای ورزشی محقق شود و در پایان شش ماهه اول سال آینده بتوانیم شاهد بازگشت وضعیت عادی به زندگی مردم باشیم.

 گفتنی‌است، این 183 پروژه ورزشی، شامل 115 سالن ورزشی، 34 زمین ورزشی و چمن مصنوعی، 31 استخر شنا و 3 مجموعه ورزشی است که با 800 میلیارد تومان اعتبار و زیربنایی بالغ بر 184 هزار مترمربع در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.


اشتراک گذاری