مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/11/13 05:06:48
کد خبر: 2786

عضو کمیسیون امور بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

آموزش فرهنگ مدرسه سازی در مدارس

شهلا پازوکی عضو کمیسیون امور بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به پویش ملی « من مادرم همه بچه های ایران فرزند من » پیوست


به گزارش خبرنگارجامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، شهلا پازوکی عضو کمیسیون امور بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به پویش ملی من مادرم همه بچه های ایران فرزند من پیوست .

وی می گوید: با ساخت مدارس،  آینده ایران را می سازیم و به ارتفاع علمی و پیشرفت و حمایت از کودکان و آینده آنان کمک می کنیم.نیمی از جمعیت جامعه زنان هستند و نیمه دیگر تحت تاثیر نفوذ خانمها قرار می گیرند به عنوان همسر مادر فرزند و بیشترین سهم ساخت مدرسه و ترویج آن از طریق بانوان گسترش پیدا می کند.

وی ادامه می دهد؛ با توجه به موقعیت فرهنگی مدرسه سازی از دیگر کارهای خیر متمایز شده.در این عرصه حضور بانوان....... آنها نه تنها در امر  مدرسه سازی موثر است بلکه این فرهنگی بوجود می آیدتوسط مادر خانواده.  جزئی از تفکر او می شود که زمینه ساز فرهنگ عظیم در جامعه است

خانم پازوکی می افزاید: هر سرمایه گذاری در کمیسیون بانوان و جذب و هدایت خیرین بانو انجام شود(نتیجه چند برابری دارد)تمرکز جامعه خیرین باید روی بانوان باشد تا جذابیت مدرسه ساز برای بانوان جا بیفتد .ماهیت بقای مدرسه سازی ماندگار و تحصیل  دانش آموزان مخصوصا دانش آموزان با شرایط ویژه می باشد.

عضو کمیسیو ن امور بانوان می گوید: ما در کمیسیون بانوان تلاش می کنیم موارد ذیل را در راستای پویش ملی « من مادرم همه بچه های ایران فرزند من »  انجام دهیم

۱-از بانوان فعال و علاقه مند در امر مدرسه سازی استفاده شود.

2- عضو گیری اعضای کمیسیون را توسعه می دهیم

3-شورای سیاست گذاری ، مدیریت و برنامه ریزی تشکیل می دهیم

4-کمیته های اجرایی با نظر بانوان عضو کمیسیون

5-راه اندازی گروه افراد عضو هیات امنا مدرسه سازی بانوان

6-راه اندازی گروه طرحهای ویژه از جمله آجر به آجر برای همه افراد جامعه

  7-در سایت خبری جامعه اخبار بانوان بیشترین اهمیت را دارد و پوشش داده می شود

8-برنامه ویژه جهت بخش خیرین مدرسه ساز

9 -ورود به بخش فرهنگی مدارس خیری و توجه ویژه

 10-تقدیر و تکریم خیرین از طریق کمیسیون بانوان

خانم پازوکی ادامه می دهد:  نباید منتظر باشیم که فردی که خانواده اش را از دست می دهد به نامش مدرسه ساخته شود بلکه فرهنگ مدرسه سازی باید در مدارس آموزش داده شود در تبلیغات در سطح جامعه گسترش پیدا کند.

وی در پایان گفت : سالهاست در امر مقدس مدرسه ساز ی تلاش می کنم و اکنون افتخار دارم که به پویش ملی « من مادرم همه بچه های ایران فرزند من »  پیوستم .


اشتراک گذاری