مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/11/07 04:11:42
کد خبر: 2771

دکتر زهرا پرواز مقدم عضو کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛

ما مادران ایرانی با مهر مدارس را آجر به آجر خواهیم ساخت

خانم دکتر زهرا پرواز مقدم عضو کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به پویش ملی « من مادرم ، بچه های ایران فرزند من » پیوست


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، امروزه در همه جوامع انسانی موضوع تعلیم و تربیت از وجوه و جهت گیریهای مختلف ، فرهنگی, اجتماعی ؛  علمی ،اقتصادی و باورهای دینی و اخلاقی یک ضرورت جدی است. و هر ملتی از طریق آن می تواند به سطوح والای زندگی فردی و اجتماعی دست یابد . توسعه این اندیشه در افکار عمومی نقشی بی بدیل ,در تحقق آرمانهای متعالی هرجامعه ای است که بدنبال پیشرفت واقعی است .

از آنجائیکه  بشر به عنوان یک موجود اجتماعی, اساسی ترین ضرورت زندگیش ماندن در کنار دیگران بودن وگرایش با هم بودن و با هم عمل کردن است ،چرا در این سر بلندی که تبلور این تفکرنیک اندیشی است شریک نباشیم ؟ اگرقرار است که به دانش آموزانمان بیاموزیم و یاد بدهیم که بدانند , یاد بدهیم که بتوانند ,یاد بدهیم که باور کنند , ویاد بدهیم که عمل نمایند و خلاقانه مسیر حقیقی یک زندگی نیک را بپیمایند, چرا ما مادران این سرزمین در این امر مهم شریک نباشیم؟

 در "پویش ملی من مادرم _ بچه های ایران فرزندان من"  که با بالاترین هدیه الهی درجامعه انسانی یعنی عشق و دوستی مادرانه و شریک شدن در همه خوبیها تلطیف شده است ما مادران ایران در پاسخ به این طرح مهم ، با مهر, مدارس را "آجر به آجر خواهیم ساخت.

 پس بیائیم این پیام ارزشمند را به سمع همگان برسانیم که این بستر نیک اندیشی با حداقل ها پذیرای لطف و مهربانی همه مادرانی است که فرزندان این سرزمین فرزندانشان هستند وبه آنان عشق می ورزند و بگوئیم و بسرائیم  ما برای ساختن آینده بهتر سرزمینمان در این پویش ملی شرکت خواهیم کرد . به امید روزی که هیچ یادگیرنده ای ازصحنه یادگیری  یعنی"مدرسه" جا نماند .

 


اشتراک گذاری