مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/11/05 07:51:25
کد خبر: 2764

مهشید خاکبازنژاد خیر مدرسه ساز به پویش من مادرم بچه های ایران فرزند من پیوست

مهشید خاکباز بانوی خیر مدرسه ساز مادر مهربان بچه های مناطق محروم به « پویش من مادرم بچه های ایران فرزند من » پیوست .


درود بر بانوان سرزمین مادری:که با نام و یاد بزرگ بانوی مکتب زهد و تقوی ، پاره تن پیامبر اکرم" ص" ، خانم حضرت "حضرت فاطمه" ، با مهر و شکوه خالصانه مادری، دست در دست یکدیگر، گام به گام، آجر به آجر، تاریخ ساز همبستگی و عشق و اتحاد شدید.

بانوان ما بر گرد "در و بام خانه خانم فاطمه"ص" یک فرهنگ پدید آوردند" فرهنگ همدلی، ایثار، و انتخاب حسنه.

یقینا همیاری نیک اندیشان و مشارکت نیروهای خود جوش مردمی  در امر مقدس مدرسه سازی ، هر اندازه بقدر توان مالی،حتی به قدر اهدا یک آجر ،کمک به ارتقائ کیفیت آموزش خواهد بود و قطعا بدنبال آن موجبات ارتقائ کیفیت زندگی خودمان فراهم خواهد گردید. ما باید تلاش کنیم که این تفکر در درون جامعه نهادینه شود.

وی می گوید:  افتخار میکنم دست در دستهای مهربان زنان و مادران این مرز و بوم گذاشته و در پویش زیبای" من مادرم بچه های ایران فرزندان من"  شرکت کنم و به همراه شما،در کنارشما و با یاری شما مدرسه ای خواهیم ساخت از جنس مهر و عشق.

لازم به ذکر است خانم مهشید خاکباز از خیرین بنام مدرسه ساز است که در طول سالیان متمادی خدمات شایانی را در مناطق  با احداث مدارس  و کمک به دانش آموزان بویژه دختران داشته است .


اشتراک گذاری


1 نظر
حسین قربانی فر
2022-10-25 05:11:30

سلام خانم خاکباز مدرسه ای در روستای ما هستش که نیاز به خیر دارد برای ساخت مجدد چون بافت موجود مدرسه فرسوده هست ممنون میشم که برای ساخت یه ساختمان جدید اقدام کنیم .ممنون.