مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/11/05 07:41:36
کد خبر: 2763

پیام تسلیت روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پی درگذشت خیر مدرسه ساز محمد خطیبی زاده

در پی درگذشت استاد محمد خطیبی زاده از فرهنگیان باسابقه ، خیر مدرسه ساز ، عضو اسبق شورای اسلامی شهر بندرعباس ، مؤلف و پژوهشگر و از معتمدین خوشنام شهر بندرعباس روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور پیام تسلیتی صادر کرد.متن پیام در پی می آید.


کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

 

با نهایت تاسف و تالّم، مطلع شدیم .خیر نیک اندیش مدرسه ساز زنده یادمحمد خطیبی زاده  آسمانی شد و به دیار باقی شتافت.
بدون تردید خدمات و تلاش های ارزشمند این خیر نیک اندیش در راستای توسعه فضاهای آموزشی و گسترش فعالیت های خیرین مدرسه ساز همواره  ماندگار خواهد بود.
جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درگذشت آن مرحوم  را به خانواده محترم ایشان و خیرین مدرسه ساز کشور تسلیت عرض می نماید و برای آن مرحوم علو درجات را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید.
 
روحش شاد و یادش گرامی 
 
 

خطیبی زاده در تاریخ بیستم آذر ماه ۱۳۱۴ در بندرعباس به دنیا آمد. تحصیلات خود را در بندرعباس گذراند و به استخدام اداره ی آموزش و پرورش در آمد. در دهه ی اول خدمت شهرستان جاسک را برای خدمت انتخاب کرد.

در آن جا سمت آموزگاری، معاونت و مدیریت مدارس فرهنگ و هاشمی پور و همچنین ریاست فرهنگ آن شهرستان را به عهده داشت.

در حین خدمت، جمعیت هلال احمر شیر و خورشید را ایجاد و سردخانه ی جاسک را طراحی نمود. در زمان تصدی او در مقام مسئولیت آموزش و پرورش، ساخت مدرسه در شهرستان جاسک گسترش یافت.

خطیبی زاده در ساخت و طرح مجتمع های آموزشی در جاسک کهنه و منطقه ی شمیل همچنین در ایجاد درمانگاه فرهنگیان بندرعباس و انجمن خیریه ی مرکزی همتی وافر داشت.

کتاب های تاریخ فرهنگ نوین استان هرمزگان، پوشش مردم هرمزگان، شناسایی اماکن، مساجد و قدمگاه ها، چاپ نوشتاری تحقیقاتی درباره دبستان جاوید و مکتب خانه ی ملاجهان و انتشار مقالاتی در نشریات استان از جمله فعالیت های علمی این استاد پژوهشگر است.


اشتراک گذاری