مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/11/01 05:38:34
کد خبر: 2759

رئیس کمیسیون امور بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

دست در دست هم محيط آموزشي مناسب براي آينده سازان درست كنيم

پويش ملي " من مادرم ، بچه هاي ايران فرزند من " فرصت مناسبي است تا زنان و مادران خير مدرسه ساز دست به دست داده و قبل از بازگشايي مدارس اين محيط آموزشي را با استاندارهاي مناسب براي دانش آموزان آماده كنند.


به گزارش خبرنگار جامعه خيرين مدرسه ساز ،زهره ميرداماديان ريس مجمع خيرين مدرسه ساز استان اصفهان و رئیس کمیسیون امور بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  ، با بيان اينكه پويش ملي " من مادرم ، بچه هاي ايران فرزند من " گام ديگري در جهت مشاركت زنان خير در امر مدرسه سازي است گفت: اين پويش در سراسر كشور در حال اجرا است و در استان اصفهان نيز با جلساتي كه با استانداري ، شهرداري و چند دانشگاه بزرگ اصفهان برگزار كرديم تلاش مي كنيم تا بانوان اصفهاني را براي حضور در اين پويش تشويق كنيم.

وي ادامه داد: در استان اصفهان نزديك به 1200 خير مدرسه ساز حضور دارند و بيش از 200 نفر از آنها زنان خير مدرسه ساز هستند كه تعدادي از مدارس با همت و تلاش اين بانوان ساخته شده است. به اعتقاد من اگر مردان ما در امر مهم مدرسه سازي مشاركت مي كنند به دليل تشويق همسران آنها است و اين نشان مي دهد كه زنان دركارهاي خيريه به خصوص مدرسه سازي هميشه حضور دارند و مشاركت مي كنند.

وي در عين حال استقبال از اين پويش را به دليل شرايط اقتصادي و مشكلات مالي هنوز مطلوب  نداسته و مي گويد : انتظار داشتيم استقبال بيشتري از اين پويش صورت گيرد اما با توجه به شرايط جامه و اينكه برخي معتقدند سير كردن شكم دانش آموزان در اولويت قراردارد هنوز اول راه هستيم و انتظار داريم زنان بيشتري به اين پويش بپيوندند. در همين راستا جلسات متعددي با استانداري و فرمانداري ها و شهرداري و دانشگاه ها واتاق بازرگاني برگزر كرديم و تلاش مي كنيم تا معاونت بانوان آنها را به اين پويش وارد كنيم.

ميرداماديان با اشاره به اينكه طي 20 سال گذشته با تلاش خيرين مدرسه ساز بيش از هزار مدرسه در اين استان ساخته شده است گفت: يك توصيه به زنان خير دارم و آن هم اين است در اين فرصت كه مدارس به دليل شيوع كرونا تعطيل است مي توانيم دست در دست هم و پيوستن به پويش پويش ملي " من مادرم ، بچه هاي ايران فرزند من " فضاي خوبي را براي دانش آموزان كه آينده سازان كشور هستند آماده كنيم تا بعد از بازگشايي مدارس آنها در مدارس استاندارد و با كيفيت به تحصيل بپردازند.

خبرنگار: یوسف حیدری

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری