مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/01/29 05:52:50
کد خبر: 275

در چهارمین جلسه هماهنگی نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان مطرح شد:

برگزاری نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز هرمزگان همزمان با عید مبعث

چهارمین جلسه هماهنگی ،نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان هرمزگان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، چهارمین جلسه هماهنگی نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور مهندس هراتی سرپرست نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، کارشناس مسئول حراست، مشاورمدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد هماهنگی برگزار شد.

هراتی سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: تاکنون در 8 منطقه و شهرستان هرمزگان جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز برگزار شده است. همچنین 4 شهرستان بستک، میناب، قشم و حاجی آباد جشنواره های تجلیل از خیرین مدرسه ساز را برگزار خواهند کرد.

سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در ادامه با اشاره به برگزاری نوزدهمین جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید مبعث پیامبر اکرم (ص) جشنواره استانی در تاریخ 4اردیبهشت ماه در بندرعباس با حضور مسئولین استان و کشور برگزار خواهد شد. مهندس حمید هراتی با بیان اینکه تکریم از خیرین مدرسه ساز، تجلیل از جایگاه و شأن آنانی است که با بذل مال خویش ،دل در گرو تعالی علم و دانش در کشور دارند، افزود : هیچ محدودیتی نباید مانع از برگزاری مطلوب این جشنواره باشد.

سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در ادامه با اشاره به برگزاری هجده دوره جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز گفت : در هجده دوره گذشته جشنواره 2190پروژه در قالب 5662کلاس درس با زیر بنای 619165متر مربع تعهد شده است.

در پایان گفتنی است ؛در جشنواره هجدهم 64 پروژه در قالب 245 کلاس درس با زیر بنای 24484 و اعتباری در حدود  284میلیارد ریال تعهد گردید است.

فاطمه ناگهی

 


اشتراک گذاری