مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/10/26 22:02:49
کد خبر: 2749

ششمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد

ششمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵با محوریت طرح پویش ملی (من مادرم، بچه های ایران فرزند من) برگزار گردید .


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، با حضور مهندس جبار کیانی پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز،  مهندس بنام مدیر عامل مجمع خیرین  ، حاج زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش، مهندس کرمی مدیر کل نوسازی مدارس،  و خانم آرام رئیس کمیسیون امور بانوان و خانم زعیمی دبیر کمیسیون و سایر اعضای هیئت مدیره ،ششمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵با محوریت طرح پویش ملی ((من مادرم، بچه های ایران فرزند من)) برگزار گردید .
در این جلسه ابتدا گزارشی از اقدامات دو ماه اخیر مجمع خیرین توسط آقای بنام مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز ارائه  وایشان تاکید کردند که در دو ماه اخیر بیش از ۱۱ مدرسه با ۲۹ کلاس درس از سوی خیرین گرانقدر ، تعهد وتفاهم نامه مبادله گردید. وی پویش ملی(( من مادرم بچه های ایران فرزند من)) را از مهمترین اولویت های مجمع خیرین مدرسه ساز استان اشاره کرد و جزئیات آن را تشریح و تبیین و عنوان کردند این طرح با هدف  فرهنگ سازی و مشارکت جمعی در امر مدرسه سازی و با تاکید بر ظرفیت بالای بانوان آغاز شده است و مردم با مراجعه به سایت آجر به آجر(ajoebajor.ir )می توانند حتی با کمک حداقل یک آجر به ساخت مدارس در استان کمک نمایند و پوستر خودرا  به  عنوان خیر مدرسه ساز تشکیل دهند.
 در این جلسه آقای کیانی پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های اعضای مجمع خیرین و کمیسیون امور بانوان در افزایش مشارکت مردم در این طرح تاکید کردند، افزایش آگاهی و مشارکت مردم به ویژه بانوان مهمترین اهداف پویش ملی (من مادرم بچه های ایران فرزند من) می باشندو آمادگی مجمع خیرین را برای ادامه طرح اعلام کردند،  وی توجه به جذب وکمک خیرین را در امر مدرسه سازی، نظارت و پیگیری پروژه‌های خیرین و همچنین تسریع در روند اجرای پروژه های آنها را از برنامه های مجمع خیرین مدرسه ساز عنوان کردند .
در ادامه این جلسه خانم آرام رئیس کمیسیون امور بانوان مجمع خیرین استان کهگیلویه و بویراحمد راه کارهای افزایش مشارکت مردم در این طرح را تبیین و تشریح نمودند و تاکید کردند از طریق تبلیغ طرح  در برنامه شاد و همچنین از طریق مشاورین بانوان ادارات در سطح استان می توان مشارکت بانوان و دختران دانش آموز و معلمین خانم فرهنگی را در این طرح افزایش داد.
در پایان مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گزارشی از اقدامات طرح آجر به آجر  و پویش ملی من مادرم بچه های ایران فرزند من را در جلسه ارائه نمودند.

اشتراک گذاری