مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/10/26 21:59:26
کد خبر: 2748

آغاز عملیات ساخت مدرسه 6 کلاسه خیر ساز زنده یاد حاج نعمت الله زمانیان

آیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد حاج نعمت الله زمانیان در روستای ونداده میمه برگزار گردید


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، طی آیینی باحضورحجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی امام جمعه شهر میمه ،حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده  مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و عضو هیات رئیسه در مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی لطفی بخشدار بخش میمه، علی اصغرذاکران معاونت اداره نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان اصفهان، فرزندان زند یاد نعمت الله زمانیان،  اسدالله نوروزی رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و اهالی روستای ونداده از توابع بخش میمه کلنگ یک باب دبستان شش کلاسه توسط فرزندان خیّرحاج نعمت الله زمانیان  به زمین زده شد.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه میمه ضمن عرض خیر مقدم گفت:  سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دست پیدا خواهند کرد.
نوروزی افزود: این آموزشگاه ۶ کلاسه ابتدایی با زیربنا ۵۸۳مترمربع  در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترتوسط فرزندان زنده یاد حاج نعمت الله زمانیان تحت نظارت  اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز  مدارس استان اصفهان احداث خواهد شد.
وی با تاکید بر نقش پررنگ خیرین مدرسه‌ساز در اعتلای علم گفت: اگر خیرین نیک اندیش در امر ساخت مدرسه وارد میدان نمی شدند، آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای در زمینه تأمین فضای آموزشی مواجه می شد .
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه میمه ضمن اشاره به آمار ۶۰درصدی مدارس فرسوده این منطقه گفت:  از خانواده زنده یاد زمانیان که بخش میمه را برای ساخت مدرسه انتخاب نموده اند تشکر کرد.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه درمجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تقدیر از همت فرزندان خیرزنده یاد حاج نعمت الله زمانیان گفت: خیرین مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی بویژه در شهرستان شاهین شهر و میمه  است.
حاجی دلیگانی در ادامه سخنانش بیان کرد: قدمت و ارزشمندی و جایگاه هر مکانی که بخواهیم از آن صحبت کنیم وابسته به آن آدمهایی است که به آن سرزمین و مکان هویت دادند و کدام مکان بهتر از مدرسه که در آن آینده سازان این مرز و بوم به تحصیل مشغول هستند می تواند باشد .
 این مراسم با قرائت دکلمه ای که از زبان دانش آموزان این روستا برای خیّرین مدرسه ساز بویژه فرزندان گرانقدر زنده یاد نعمت الله زمانیان آماده شده بود پایان یافت

اشتراک گذاری