مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/10/26 21:41:57
کد خبر: 2745

عضوکمیسیون بانوان به پویش من مادرم بچه های ایران فرزند من پیوست

سیده قدسیه حائری زاده عضو کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به پویش «من مادرم بچه های ایران فرزند من » پیوست


چه زیبا و پر محتوی ، لبریز از عشق و دریائی است مملو از همراهی و یکی بودن ، این جمله که رسالتی پایدار را برای من به ارمغان می آورد .

به دنبال طرح ها و اقدامات بی بدیل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، این بار و به نام نامی یگانه دخت گرامی پیامبر اسلام ( ص) با همت و یاری زنان و مادران این مرز و بوم بر می خیزیم و از نو می سازیم تا یادمان بماند رسالت زن بودن و مادر بودنمان را هزگز فراموش نمی کنیم .

فراموش نمی کنم که ما از تبار حسین (ع) و فاطمه (س) ایم  مگر می شود نام نازنینشان را بر زبان آورد ولی از راه و سیره شان غافل ماند ؟ رسالتشان را شناخت ولی همتی نکرد و حرکتی را آغاز ننمود ؟ مگر نه اینکه الگوی من زن مسلمان فاطمه ( س) است ، او که خود یک اسوه و الگویی ایده ال برای هر زنی که می خواهد عاطفه ، فرهنگ دوستی ، همدلی و همکاری و نیکوکاری را سر لوحه خود قرار دهد  بهترین راهنما است .

پس برخیزیم و بشتابیم تا دیر نشده دست در دست همدیگر با تلاش و همتی والا برای فرزندانمان سرزمینی بسازیم که مهد علم و تعلیم و تربیت انسانیت و دین و اخلاق برای آیندگان و همنوعان خودمان باشد ، مدرسه ای بسازیم که آرامش و سلامت را به دانش آموزان هدیه کند تا بتوانند ایرانی آباد و سرزمینی هشیار و پرتوان و موفق را بنا سازند .


اشتراک گذاری