مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/10/24 05:29:48
کد خبر: 2738

تفاهم‌نامه همکاری در اجرای پویش ملی «من مادرم بچه های ایران فرزند من» منعقد شد

تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور با مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای پویش ملی " من مادرم، بچه های ایران فرزند من" با حضور مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان و فرحناز مینایی پور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان به امضا رسید.


به گزارش روابط عمومی حامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور با مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای پویش ملی " من مادرم، بچه های ایران فرزند من" با حضور مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان و فرحناز مینایی پور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان به امضا رسید.

مهراله رخشانی مهر در این نشست با قدردانی از همکاری و دغدغه‌مندی مشاور اموربانوان وزارت آموزش و پرورش در اجرای این پویش گفت: "پویش ملی "من مادرم، بچه های ایران فرزند من" ذیل طرح آجر به آجر تعریف شده است که با همان هدف گسترش موضوع و فرهنگ مدرسه سازی و با تمرکز بیشتر بر نقش محوری و تاثیرگذاری بانوان در فرهنگ سازی مشارکت در امر مدرسه‌سازی راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ کار خیر مدرسه سازی در ثمربخشی برنامه های آموزشی وتربیتی به لزوم اطلاع رسانی مناسب طرح با تبیین و تبلیغ موثر و فعالیت رسانه‌ای مطلوب پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری و هم افزایی بیشتر اهداف طرح محقق شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان نیز با بیان ظرفیت های بانوان در تبیین و اجرای موفق پویش های فرهنگی و تربیتی  بر لزوم به کارگیری همکاران آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق و حوزه بانوان وزارت خانه ها و استانداری‌ها اشاره کرد و گفت: با بررسی و تدوین گام های اجرایی همکاری می توانیم این طرح ملی را به نتایج درخشان وقابل قبولی برسانیم.


اشتراک گذاری