مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/10/22 09:02:26
کد خبر: 2733

استان خوزستان پیشتاز در پویش من مادرم،بچه های ایران فرزند من ؛

شرکت ۲۹ هزار بانوی خوزستانی درپویش من مادرم ، بچه های ایران فرزند من

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان اظهار داشت : 29 هزار بانوی نیک اندیش ،ِخوزستانی در پویش من مادرم ، بچه های ایران فرزند من مشارکت داشتند که این امر قابل تقدیر و ستایش است .


زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت:طی جلسات مکرری که با مدیرکل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی استان برگزار شد برنامه ریزی دقیق برای پویش من مادرم همه ایران فرزند من انجام شد.                                     

وی ادامه داد:تا به امروز ۲۹ هزار بانو در پویش مادرم همه ایران فرزند من شرکت کردند ومبلغی  بالغ بر ۳۳۰میلیون تومان به حساب سامانه مهر مدرسه واریز شده است.       

وی با اشاره به اینکه ،این پویش  با هدف ،ترویج معنویت،بخشش و ایثار تشکیل شده است تصریح کرد:در نظر داریم مبالغ جمع آوری شده را برای تجهیز تنها هنرستان دخترانه تربیت بدنی استان خوزستان  اختصاص دهیم .  ‌                                      وی ضمن تقدیر از مشارکت ویژه بانوان خوزستانی خاطرنشان کرد:هدف ما ترویج و فرهنگ مدرسه سازی است و میزان تعداد مشارکت افراد بر مبالغ جمع آوری شده اولویت دارد .

گفتنی است :جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پویش من مادرم همه ایران فرزند من را  اجرایی و عملیاتی نموده و هدف از انجام این طرح‌، افزایش آگاهی و جلب مشارکت بانوان در امر مدرسه‌سازی است که با رویکرد گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بانوان و مادران نیک‌اندیش کشورمان اجرایی شده است.

بانوان سرزمینان ایران و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری