مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/10/15 08:27:08
کد خبر: 2711

دومین جلسه پیگیری مصوبات جلسه کمیسیون امور استانها برگزار شد

جلسه پیگیری مصوبات جلسات کمیسیون امور استانها صبح امروز ۱۵ دی ماه سال جاری با حضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،مهندس قلم چی رئیس کمیسیون امور استانها،مهندس جعفری مدیرعامل جامعه و اعضای کمیسیون خانم ها مهندس دانشمهر،هاشمی و آقایان،ارجمندی و ناجی مقدم در محل جامعه خیرین برگزارشد


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، جلسه پیگیری مصوبات جلسات کمیسیون امور استانها صبح امروز ۱۵ دی ماه سال1399با حضور دکتر قفلی ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،مهندس قلم چی ریس کمیسیون امور استانها،مهندس جعفری مدیرعامل جامعه و اعضای کمیسیون خانم ها مهندس دانشمهر،هاشمی و اقایان،ارجمندی و ناجی مقدم در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به صورت مجازی  برگزارشد.

در آغاز این جلسه مهندس قلم چی با طرح سوالاتی جلسه را آغاز کرد.

مردانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان چهارمحال بختیاری در پاسخ به سوالات رئیس کمیسیون امور استانها اظهار داشت:۱۲ مدرسه خیرساز در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید‌

وی با اشاره به اینکه مقدمات راه اندازی  سایت مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری انجام شده تصریح کرد: با رایزنی هایی که با آموزش و پرورش انجام شده ،زمینی در شهر کرد در اختیار مجمع قرار گرفته که درنظر داریم درآن مجتمعی تجاری و فرهنگی بنا نموده و دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز را در یکی از طبقات ان  راه اندازی کنیم‌.         

در ادامه ابن جلسه مهندس قلم چی ضمن تقدیر از استانهای مرکزی،همدان، تهران و کهکیلویه و بویر احمد  که عکس های  خیرین ،پروژهایشان و  اعضای هیات مدیره را به جامعه خیرین ارسال کردند از مجمع خیرین مدرسه ساز استان چهار محال و بختیاری خواست موارد خواسته را به جامعه خیرین ارسال کنند. 

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس سایتی فعال دارد                             

رضازاده مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس دومین فرد مسئول  حاضر در این جلسه بود که توضیحاتی در خصوص سوالات مطرح شده توسط رئیس کمیسیون امور استانها را  ارائه داد.                 

وی با تاکید بر اینکه سایت مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس به ادرس  farsmkm.ir  فعال است  گفت:عکس خیرین و پروژه هایشان آماده شده که به زودی به جامعه ارسال خواهد شد.                        

مهندس قلم چی ادامه داد: مقرر شده عکس خیرین شاخص هر استان در کتاب خیرین مدرسه ساز درج شود.     

وی ادامه داد:بنیاد علمی و آموزشی قلم چی وقف عام تا به امروز ۲۹۹مدرسه و کتابخانه احداث کرده و انشاالله تا سال ۱۴۰۰  این رقم به ۴۰۰مدرسه وکتابخانه افزایش پیدا کند‌ .                   

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز فارس نیز از بنیاد علمی آموزشی  قلم چی وقف عام خواست در مناطق محروم این استان مدرسه بسازد.

 پرتوی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز بوشهر به عنوان ، سومین  فرد مسئول حاضر در  این جلسه گفت:از ابتدای سال جاری ۷ مدرسه خیرساز به بهره برداری رسیده و ۹ مدرسه تا دهه مبارک فجر  افتتاح خواهد شد.           

وی ادامه سایت مجمع خیرین مدرسه ساز این استان در حال راه اندازی است و به زودی عکس خیرین و پروژه های آنها و موارد مطرح شده به جامعه خیرین ارسال خواهد شد.       

رئیس کمیسیون امور استانها در ادامه ضمن تقدیر از سایت فعال استانهای تهران،شهرستانهای استان تهران،،خراسان رضوی ،لرستان،اصفهان،بوشهر کهکیلویه و بویر احمد و فارس  گفت: اقای دکتر دهبوده  یکی از صاحب نظران در طراحی سایت حاضرند به استانهایی که در این خصوص نیاز به همکاری دارند کمک ویژه نمایند .           

بهره برداری از 17 پروژه خیر ساز در زنجان             

فاضلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان چهارمین فرد حاضر در  این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری  تا به امروز ۱۷ پروژه  به بهره برداری رسیده که عکس خیرین و پروژ ه های انها به زودی به جامعه خیرین ارسال خواهد شد.           

وی در ادامه در در پاسخ به سوالات مطرح شده مواردی رو مطرح نمود.

افتتاح 7پروژه خیر ساز در دهه مبارک فجر

مهرانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز پنجمین فردحاضر در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تابه امروز ۸ پروژه خیرساز به بهره برداری رسیده و تا ایام مبارک دهه فجر ۷ پروژه خیرساز  دیگر به بهره برداری خواهد رسید.     

رئیس کمیسیون امور استانها ،نیز ضمن تقدیر از زحمات مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز اظهار داشت: این استان بسیار فعال است و جزو اولین استانهایی بوده که موارد خواسته شده رو به جامعه خیرین ارسال کرده است.     

 فیاضی رئیس کارگروه امور بین الملل در ادامه این جلسه ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های این کارگروه گفت:در نظر داریم با ایجاد بستری مناسب ، خیرین خارج از کشور را تشکل بندی و سازمان دهی نماییم که در این خصوص اقدامات و راهکارهایی اندیشیده شده است.       

مهندس قلم چی نیز  با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در کمیسیون امور استانها  تصریح کرد:مجامع استانها نسبت به سال گذشته فعالیت چشمگیری داشته اند.

در پایان این جلسه ، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  مدیر عامل جامعه خیرین و اعضای کمیسیون از روسا و مدیر عاملین مجامع تقدیر و قدردانی کردند.

نزاکت اللهیاری 



اشتراک گذاری