مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/10/08 08:50:07
کد خبر: 2694

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویر احمد خبرداد:

امضا تفاهم نامه ساخت 7 مدرسه خیر ساز در کهگیلویه و بویر احمد

کیانی پور گفت : در طی سه ماه گذشته سال جاری 7 تفاهم نامه ساخت مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همت خیرین به امضا رسید.


جبار کیانی پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهکیلویه و بویر احمد در گفتگو باخبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز گفت : با استفاده از رویکرد جدید مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، استفاده از ظرفیت و پتانسیل مجمع خیرین و مدیر عامل این مجموعه و  افزایش حداکثری مشارکت عمومی خیرین مدرسه ساز می توان گام های موثری در جهت جذب خیرین برداشت .

وی ادامه داد: در طی، سه ماه گذشته تفاهم نامه ی ساخت  7 مدرسه با مشارکت خیرین به امضا رسیده است که این کار بسیار ارزشمندی بوده است .

وی تصریح کرد: با ایجاد شرایط جدید و همکاری سازمان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان می توان کارهای بسیار بزرگی در استان انجام داد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه در سطح استان بیش از 1600 کلاس درس با مشارکت خیرین ساخته شده اذعان داشت : با استفاده از ظرفیت  جامعه خیرین مدرسه ساز می توان تحولی بسیار عظیم در ساخت فضاهای آموزش ایجاد نمود.

 وی خاطر نشان کرد: امیدواریم  در اینده نزدیک بتوانیم بخشی عظیمی  از پروژهای نیمه تمام و مدارسی  که نیاز به تخریب و بازسازی دارند را با مشارکت خیرین به سرانجام برسانیم .

کیانی پور خاطر نشان کرد: 162 هزار دانش  آموز در  8800 کلاس درس استان تحصیل می کنند.

گفتنی است در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد  2000 مدرسه  وجوددارد .

نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری