مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/10/08 05:12:44
کد خبر: 2691

کلنگ‌زنی سه آموزشگاه خیّرساز در شهرستان نهاوند و منطقه فیروزان نهاوند

روز به یاد ماندنی نهاوند با ساخت مدارس خیری

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، عملیات احداث آموزشگاه 12 کلاسه خیّرساز مهندس علیرضا شهبازی نهاوند و احداث دو مدرسه 12 و ۶ کلاسه در منطقه خزل ( شهر فیروزان وروستای رزینی ) به زمین زده شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  با حضور امام جمعه محترم شهرستان، نماینده مردم شریف نهاوند در مجلس شورای اسلامی (خیّر) ، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل نوسازی مدارس استان، فرماندار شهرستان، بخشداران و جمعی از روسای ادارات و نهادها برگزار گردید.

  محمد حسین مرادی مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان در این خصوص گفت آموزشگاه خیّرساز مهندس علیرضا شهبازی نهاوند با زیربنای ۲۵۰۰ متر، در ۳ طبقه و هر طبقه ۸۳۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به صورت مشارکتی خیّر و اداره کل نوسازی مدارس استان، در محل آموزشگاه محلاتی کنونی احداث خواهد شد.همچنین دو مدرسه در منطقه خزل شهر فیروزان وروستای رزینی نیز به همت شرکت عظام خودرو ساخته خواهد شد که بر این اساس یک مدرسه 12کلاسه در زمینی به مساحت .تقریبی 3000متر و یک مدرسه ۶ کلاسه در زمینی به مساحت 1860 متر مربع احداث خواهد شد.

 

   این آموزشگاهها بر اساس آخرین استانداردهای سازمان نوسازی مدارس و با امکانات کامل از جمله آزمایشگاه، سالن همایش ها، کتابخانه و... ساخته می‌شود.

   گفتنی است مهندس علیرضا شهبازی، نماینده مردم شریف نهاوند در مجلس شورای اسلامی، چندی قبل  قول داده بود که تمام حقوق دریافتی از مجلس شورای اسلامی را صرف امور خیّری و عام‌المنفعه خواهد کرد که امروز به این وعده‌ی خود جامه‌ی عمل پوشاند.


اشتراک گذاری