مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/01/27 10:11:27
کد خبر: 264

در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مطرح شد ؛

78 طرح آموزشی نیمه تمام مستلزم حمایت خیرین

استاندار آذربایجان شرقی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش این استان که صبح امروز 96/1/27برگزار شد گفت : 78 طرح آموزشی نیمه تمام در این استان وجود داد که مستلزم حمایت خیرین است .


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی درادامه این  جلسه با اشاره به اینکه یکی  اولویت این استان در سال جاری  تکمیل 78 طرح آموزشی نیمه تمام است، افزود: برای اجرای این طرح ها بودجه ای بالغ بر 450 میلیارد ريال مورد نیاز است که مستلزم حمایت خیرین مدرسه ساز است.

جبارزاده با اشاره به اینکه یکی از راه های ماندگار شدن در جامعه ، مشارکت در امور خیریه بویژه مدرسه سازی است افزود: خیرین در تحول فرهنگ جامعه نقش اساسی دارند و با استفاده از این ظرفیت مهم می توان از توان آنان در بخش های دیگر جامعه استفاده کرد.

وی با اشاره به قانون بودجه سال 96 گفت : در این قانون امکان تغییر فضاهای آموزشی مازاد در استان برای تبدیل به احسن کردن این اماکن فراهم شده است. 

اسماعیل جبارزاده افزود:  این موضوع می تواند بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را حل کند و مدیریت ارشد استان آماده کمک به آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با استفاده از این دستور العمل است.

در پایان جلسه شورای آموزش و پرورش بر بهره مندی از توان خیرین مدرسه ساز در ارتقاء فرهنگی جامعه تاکید کرد.

 


اشتراک گذاری