مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/09/04 21:30:01
کد خبر: 2635

استاد پرویز پرستویی سفیر مدرسه سازی می شود

در ملاقات دکتر محمدرضا اسپرورین رئیس کمیسیون اقتصادی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و استاد پرویز پرستویی ، وی به عنوان سفیر مهر و مدرسه سازی از این پس در کنار خیرین مدرسه ساز ایران قرار خواهد گرفت.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در ملاقات دکتر محمدرضا اسپرورین رئیس کمیسیون اقتصادی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  و استاد پرویز پرستویی که در فضایی صمیمی برگزار گردید مقرر گردید  این هنرمند بی تکرار کشور که خود از خیرین مدرسه ساز خوب میباشد به عنوان سفیر مهر و مدرسه سازی از این پس  در کنار خیرین مدرسه ساز ایران برای ریشه کن ساختن محرومیت های آموزشی استوار تر همراهی و همگامی نمایند.

مراسم اهدای نشان سفیر مدرسه سازی به پرویز پرستویی پس از رفع محدودیت  های کرونایی با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش و ریاست جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  و جمعی از خیرین و هنرمندان برگزار خواهد گردید .
 
استاد پرویز پرستویی در این دیدار از دغدغه هایش برای کودکان سرزمینمان گفت . بغض تلخش برای  کودکان ایران در گلو شکست  و قولش را استوار کرد تا  در جهت رفع  محرومیت های آموزشی کشور همه توان خود را بگذارد.
در این دیدار دکتر اسپرورین ضمن ارائه آماری از وضعیت سرانه آموزشی گفت :  سلبریتی واقعی کسی است که دغدغه مردمش را دارد ، هنرمند واقعی کسی است که نقش عشق را باور میکند تا مهربانی ماندگار شود و در این راه استاد پرویز پرستویی به حق و انصاف یک اسوه واقعی است و امیدواریم با حضور و فعالیت بیشتر ایشان در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور شاهد همکاری و عزم بیشتر مردم خوب و دولت در جهت کاهش محرومیت ها و عدالت آموزشی در کل کشور باشیم .

 


اشتراک گذاری