مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/09/02 22:17:48
کد خبر: 2631

سهم گسترده جامعه خیرین در توسعه نظام تعلیم و تربیت

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور در جلسه کمیسیون اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بر حفظ و توسعه دستاوردهای جامعه خیرین مدرسه‌ساز تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، جلسه کمیسیون اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز و دیگر اعضای کمیسیون برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور با ابراز خرسندی از حضور دراین جلسه به اقدامات ارزنده خیرین در پیشرفت و آبادانی کشور اشاره کرد و گفت در طول دوره های مختلف خیرین همواره همراه و پشتیبان دولت بوده اند و این مهم در مدرسه‌سازی نمود بیشتری دارد که بزرگترین تشکیلات مردمی کشور توانسته است با تشخیص وبرنامه‌ریزی دقیق خود سهم بسزایی در توسعه و ارتقای نظام تعلیم و تربیت ایفا کند.

فاطمه مهاجرانی خاطرنشان کرد تعامل گسترده و دیرینه جامعه خیرین مدرسه ساز با دستگاه تعلیم و تربیت و سازمان نوسازی مدارس کشور، موجب دستاوردهای بسیار خوبی شده است که باید حفظ شود وتوسعه یابد.

وی در ادامه به تبیین طرح آجر به آجر پرداخت و گفت: رویکرد  این طرح بیشتر مبتنی بر فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ کار خیر در جامعه است و درکنار آن معرفی خیرین بزرگ به همین منظور و توسعه مدرسه سازی نیز دیده شده است که در طول این مدت کوتاه توانسته است استقبال مردم عزیز را در پی داشته باشد و بیش از 150 هزار نفر به این پویش پیوسته اند.

درادامه اعضای کمیسیون نیز پیرامون دستور جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهادات اعضا جهت توسعه فرهنگ مشارکت های مردمی مطرح شد.


اشتراک گذاری