مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/08/30 23:00:52
کد خبر: 2626

با حضور مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انجام شد،

نشست هم اندیشی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با انجمن حامی

مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مدیرعامل انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی حامی دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس محمد رضا جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  با حضور در انجمن حامی با اعضا و مدیر عامل این مجموعه دیدار و در خصوص مشکلات در دست احداث فضاهای آموزشی این موسسه گفتگو کرد.

افسانه قربانی مدیر عامل انجمن حامی در این جلسه اظهار داشت : "انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی حامی" سازمانی مردم نهاد و غیر دولتی است که از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است .

وی ادامه داد: این انجمن با ماموریت ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم، تاکنون موفق به ساخت 42 مدرسه، 5 کتابخانه و تجهیز بیش از 50 کتابخانه روستایی و اجرای طرح‌های مختلف آموزشی در سطوح گوناگون ، در استان‌های کم برخوردار شده است.

وی افزود: همچنین انجمن حامی از سال 1391 فعالیت‌های خود در زمینه آموزش خانواده‌ها، مربیان محلی و دانش آموزان در استان‌های کم برخوردار، برای کاهش عوامل بازماندگی از تحصیل را آغاز نموده است.

خانم قربانی در ادامه گزارشی از  پروژه های در دست اجرا انجمن حامی ارائه داد. 

مدیر عامل انجمن حامی با اشاره به برخی از مشکلات این مجموعه تصریح کرد:  بسیاری از مدارس افتتاح شده در سال جاری فاقد محوطه سازی، سرویس بهداشتی، آب و برق است که نیازمند پیگیری جامعه خیرین و همکاری سازمان نوسازی مدارس است.

 

وی خاطر نشان کرد: در خصوص پروژه ارغوان شهسواریان که به صورت ویژه تقاضا داریم رسیدگی شود. این پروژه از سال 1395 تاکنون باقی مانده است.

در پایان این جلسه مهندس جعفری قول مساعد جهت پیگیری مشکلات مطرح شده را داد و اظهار داشت : امیدواریم با مشارکت خیرین و همکاری سازمان نوسازی مدارس استان بتوانیم بر مشکلات چیره شویم.

نزاکت اللهیاری 



اشتراک گذاری