مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/08/27 11:58:48
کد خبر: 2617

۱۰ مدرسه در استان اردبیل با مشارکت بنیاد علوی ساخته می شود

طی جلسه‌ای که با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، نماینده بنیاد علوی در استان اردبیل و روسای آموزش و پرورش مناطق گرمی و انگوت برگزار شد ، ساخت و تکمیل ۱۰ مدرسه با مشارکت نوسازی مدارس استان اردبیل در دستور کار بنیاد علوی قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دولت لطفی مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل از در دست اجرا بودن سه مدرسه از تعهدات قبلی بنیاد علوی با نوسازی مدارس استان اردبیل خبر داد و تشریح کرد : سه مدرسه سه کلاسه در مناطق آنقوتلار ، آرانچی و هدیلو در دست احداث بوده و هفت مدرسه دیگر در مناطق گرمی و انگوت در مرحله برگزاری مناقصه می باشد .

دولت لطفی از تعهد 67 میلیارد و چهارصد میلیون ریالی بنیاد علوی از محل تفاهم نامه سال گذشته و سال‌جاری جهت مشارکت 50 درصدی در ساخت 10 مدرسه در مناطق محروم شهرستان های گرمی و انگوت جهت رفع محرومیت و افزایش سرانه آموزشی این مناطق خبر داد و از اقدامات و همکاری بنیاد علوی دراین راستا تشکر کرد .

نماینده بنیاد علوی در استان اردبیل ضمن تشکر از همکاری و مشارکت نوسازی مدارس استان اردبیل در جهت رفع محرومیت و ساخت و مقاوم سازی مدارس مناطق استان، خواستار پیشبرد هرچه سریع تر و با کیفیت تر مفاد تفاهم نامه منعقده جهت نیل به اهداف و محرومیت زدایی از شهرستان گرمی گردید.

علی قیطانی احداث و تکمیل مدارس مورد تعهد بنیاد علوی را موجب افزایش سرانه فضاهای آموزشی مناطق گرمی و انگوت خواند و این امر را گامی مهم در جهت رفع محرومیت از مناطق محروم دانست.


اشتراک گذاری