مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/01/26 10:38:12
کد خبر: 261

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی؛

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تکاب برگزار شد/ 228 میلیارد تومان تعهد خیرین برای ساخت مدرسه در استان

آخوندیان، با مثبت ارزیابی کردن میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز در تکاب ، گفت : شهرستان تکاب در امر ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در رتبه ششم استان آذربایجان غربی قرار دارد و خیرین مدرسه ساز استان، 228 میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در مناطق مختلف استان متعهد شده اند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تکاب در آذربایجان غربی ، با حضور فرماندار ، مسئولین استانی و خیرین مدرسه ساز در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تکاب برگزار شد.

ایرج ثقفی ، فرماندار شهرستان تکاب در جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تکاب گفت : خیرین نقش ماندگاری در عرصه مدرسه سازی در کشور ایفا می کنند و بازوهای توانمند دولت و آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی هستند.

وی اظهار کرد : با مشارکت خیرین مدرسه ساز ، امروز شاهد بهبود شاخص فضای آموزشی در مدارس شهرستان تکاب هستیم و باید زمینه افزایش جذب کمک های مردمی و مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی فراهم شود .

یحیی علی پناه ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب ، در ادامه افزود: با توجه به فعالیت گسترده خیرین مدرسه ساز در سطح شهرستان تکاب ، پروژه های خیرسازی  که در ابتدای سال 1395، عملیات عمرانی آنها آغاز شده بود ، به بهره برداری رسیده اند .

وی افزود : در سال گذشته از محل کمک های خیرین مدرسه ساز 27 کلاس درس در تکاب افتتاح شد که در این کار خیر ، خیرین بومی در کنار خیرین سایر نقاط کشور با حضور در کار نیک و پسندیده مدرسه سازی در توسعه فضاهای آموزشی حضوری چشمگیر داشته اند.

مدیر آموزش و پرورش تکاب ضمن تاکید بر اقدامات شایسته خیرین استان آذربایجان غربی ؛در امر مدرسه سازی در سال گذشته، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت یافته، 2واحد آموزشی 3کلاسه در روستاهای گوگوردچی و قلعه جوق توسط بنیاد برکت در سال 96 احداث خواهد شد .

 گفتنی است :در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزنده خیرین مدرسه ساز تجلیل شد.


اشتراک گذاری