مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/08/19 07:53:28
کد خبر: 2594

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز چهار محال بختیاری خبرداد:

هر کارخانه یک مدرسه هر شهرک صنعتی 5 مدرسه

هاشمی در هشتمین جلسه کمیسیون امور استانها که صبح امروز 19 آبان ماه سال 99 در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد اظهار داشت : یکی از ابتکارات این استان اجرای طرح هر کارخانه یک مدرسه هر شهرک صنعتی 5 مدرسه است که خوشبختانه تا به امروز کارخانجات بی شماری در این امر همت گماردند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، هشتمین  جلسه کمیسیون امور استانها مورخ 99/8/18 با حضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس قلم چی عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون امور استانها ، مهندس جعفری مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ، قربانعلی هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان چهار محال بختیاری و اعضای کمیسیون  ( آقای ارجمندی ، مهندس ناجی مقدم و  خانم ها ، هاشمی ، اللهیاری و مهندس دانشمهر ) بصورت  مجازی در محل جامعه تشکیل شد .
 
مهندس کاظم قلم چی  عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون امور استانهای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،در ابتدا این جلسه گفت:استان های اصفهان ،اردبیل،لرستان،خراسان رضوی،تهران سایتی فعال دارند و چهار محال بختیاری بیست و یکمین  استانی است که اقدامات آن  در کمیسیون امور استانها مطرح می شود.
 
وی در ابتدا باطرح سوالاتی  ( شامل ؛سایت خبری و شبکه های مجازی  ،شورای بانوان ، تعداد پروژه های افتتاح شده در نیمه اول سال جاری ، تعداد جلسات هیات مدیره ،خلاقیت و ابتکارات انجام شده توسط مجمع ) جلسه را وارد دستور کار کرد.
 
قربانعلی هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان چهارمحال بختیاری در پاسخ به سوالات مطرح شده افزود:سایت مجمع این استان طراحی شده و به زودی راه اندازی می شود.
                            
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال بختیاری با اشاره به اینکه تعداد اعضای هیات مدیره مجمع خیرین ۱۱ نفر هستند  تصریح کرد:از ابتدای سال جاری تا به امروز ۵ جلسه  هیات مدیره برگزار شده که به زودی عکس و صورت جلسات آن به جامعه خیرین ارسال خواهد شد.                                  
وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز چهار محال بختیاری در سه شهرستان (اردل،بروجن،لردگان) فعالیت می کنند که روسای آن کامران قلی پور،قربانعلی هاشمی و حاج میرزا عسگری هستند.                            
وی با اشاره به اینکه مسول شورای بانوان استان ، خانم طوبی کوهی است گفت: ایشان از خیرین مدرسه ساز و عضو هیات مدیره مجمع چهار محال بختیاری هستند و به همراه خانم الهام حیدری اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام داده اند.
هاشمی بیان کرد:از ابتدای سال جاری تا به امروز تفاهم نامه ساخت  ۱۲ پروژه توسط خیرین مدرسه ساز به امضا رسیده که از این تعداد 5 پروژه در دست احداث است.
وی به ابتکارات و خلاقیت های استان اشاره کرد و اظهار داشت:اجرای طرح ، هرکارخانه یک مدرسه هرشهرک صنعتی ۵ مدرسه(که دراین راستا مدارس زیادی توسط کارخانه داران ساخته شده) ،برگزاری جلسات و تعامل با مدیرعاملین بانکها (ساخت مدارس توسط بانک اقتصاد نوین و...)بخشی از اقدامات این مجمع در راستای ترویج فرهنگ مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی است.               
وی به حضور پررنگ این مجمع در فضای مجازی از جمله واتساب و اینستاگرام اشاره کرد و اذعان داشت:خیرین خارج از کشور نیز در این استان مدارس بیشماری احداث کرده و حضوری موثر دارند.                 
 مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهار محال بختیاری ضمن تقدیر از مهندس قلم چی برای ساخت مدارس در این استان و تقدیر از خدمات جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،ساخت مکانی مستقل برای این مجمع را خواستار شد.                                               
مهندس قلم چی عضو هیات مدیره و ریس کمیسیون امور استانها نیز ضمن قدردانی از این مجمع گفت:در اسرع وقت عکس های هیات مدیره و صورت جلسات آن به جامعه خیرین ارسال شود.                                                         
دراین جلسه دکتر قفلی ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز  از اقدامات و ابتکارات این مجمع  قدردانی کرد و اجرای  طرح هرکارخانه یک مدرسه هرشهرک صنعتی 5 مدرسه رو ستود.                       
در پایان جلسه،مهندس جعفری ضمن تقدیر از خدمات مجمع چهار محال بختیاری خواستار پیگیری اتوماسیون اداری مابین این مجمع و جامعه خیرین مدرسه ساز وراه اندازی سایت مجمع شدند که مردانی مدیرعامل مجمع قول دادند ظرف دو هفته آینده انجام می گیرد .
قربانعلی هاشمی از خیرین مدرسه ساز و صادر کننده نمونه ماشین های کشاورزی است و معتقد است لذت کار مدرسه سازی را چشیده و تا آخر عمر آن را رها نخواهد کرد
نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری