مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/08/18 21:15:35
کد خبر: 2592

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در هفتمین جلسه کمیسیون امور استانها خبرداد:

بهره برداری از 270 کلاس درس در آذرماه

خانم صالح پور در هفتمین جلسه کمیسیون امور استانها که به ریاست دکتر قفلی و مهندس قلم چی برگزار شده بود از بهره برداری از 270 کلاس درس در آذرماه سال 99خبرداد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، هفتمین جلسه کمیسیون امور استانها مورخ 99/8/12 با حضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس قلم چی عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون امور استانها ، زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان  و اعضای کمیسیون ( آقای ارجمندی ، خانم ها ، هاشمی و اللهیاری ) بصورت  مجازی در محل جامعه تشکیل شد .

مهندس قلم چی رئیس کمیسیون امور استانها و عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  در آغاز جلسه باطرح سوالاتی  ( شامل ؛سایت خبری و شبکه های مجازی  ،شورای بانوان ، تعداد پروژه های افتتاح شده در نیمه اول سال جاری ، تعداد جلسات هیات مدیره ،خلاقیت و ابتکارات انجام شده توسط مجمع ) جلسه را وارد دستور کار کرد.

زیبا صالح پور ریس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در پاسخ به سوالات مطرح شده اذعان داشت:تعداد ۸ نفر عضو  هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان هستند و در سال جاری ۳ جلسه هیات مدیره به صورت مجازی برگزارشده  که به زودی عکس و صورت جلسات آن به جامعه خیرین ارسال خواهد شد.                         

وی با اشاره به اینکه در  استان خوزستان ۱۵ مجمع در  شهرستان ها فعالیت دارند افزود:متاسفانه مجمع خوزستان  سایت ندارد و در صدد هستیم تا با پیگیری آن را راه اندازی نماییم.                                           

وی تصریح کرد: خانم ناهید برکت رضایی مسول ستاد بانوان با پشتکار و همتی وصف ناپذیر نقش بسزایی در جذب و ترویج امر مقدس مدرسه سازی داشته اند.  وی با اشاره به اینکه تا مهرماه سال جاری ۱۱۶ مدرسه خیرساز به بهره برداری رسیده  بیان کرد:در آذرماه سال جاری ۲۷۰ کلاس درس با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح خواهدشد.                                       

ریس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان اظهار داشت:در سطح استان ۷ مدرسه استثنایی و یک مدرسه اوتیسم وجود دارد و در شهر بهبهان و اهواز مدارس استثنایی در حال ساخت است.                         

وی ضمن تقدیر و قدردانی از مهندس قلم چی به خاطر برچیده شدن  ۱۰۰ مدرسه سنگی و ساخته شدن مدارس استاندار گفت:تکریم از خانواده ای خیرین متوفی،تقدیر و تکریم از خیرین ،ارسال تصاویر مدارس نیازمند به بازسازی برای خیرین،اولویت دادند به هنرستانها،جذب و حمایت از خیرین برای برچیده شدن مدارس سنگی ،دعوت از پزشکان و مشاغل مختلف برای شرکت در امر مقدس مدرسه سازی و...از جمله ابتکارات و اقدامات انجام شده مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان است.             

خانم صالح پور اظهار داشت:هنرستان کشاورزی  نیمه تمامی در سوسنگرد وجود داشت که با پیگیریهای مجمع ،کمیته امداد امام خمینی ره در حال تکمیل آن است.         

ریس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان خاطرنشان کرد:در این استان ۱۲۰۰مدرسه عشایری وجود دارد که۳۰۰ مدرسه را به موسسات خیریه و خیرین معرفی کردیم درپایان این نشست دکتر قفلی ، مهندس قلم چی و اعضا ی کمیسیون امور استانها ، از خدمات ارزشمند مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان تقدیر و قدردانی کردند.                           

نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری