مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/01/26 09:41:15
کد خبر: 259

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مازندران؛

افزایش مدرسه سازی با کمک خیرین

فیروزیان با اشاره به اینکه ، استان مازنداران بیش از 6 هزار مدرسه دارد افزود:حضور چشمگیر خیرین در این استان موجب شده تا بسیاری از مدارس این استان توسط خیرین ساخته شود.


سبحان فیروزیان رئیس مجمع خیرین استان مازندران در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه سازکشور گفت: حدود 800 خیر در استان اصفهان با اهدای زمین وساخت مدرسه به امر مدرسه سازی کمک کرده اند.

وی با اشاره به اینکه حضور خیرین در استان مازندران موجب شده است تا بیش از 60 درصد از مدارس این استان از وضعیت مناسب و مطلوبی برخوردارشوند تصریح کرد:  خوشبختانه خیرین همکاری بسیار خوبی با مجمع خیرین مدرسه ساز دارند.جلسات ماهانه مجمع با اعضای هیئت مدیره و خیرین مدرسه ساز در محل مجمع موجب پیشبرد اهداف خیرین که همانا ایجاد مدرسه ای مناسب برای دانش آموزان است می شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مازندران با تاکید بر اینکه ،در استان مازندران تعداد مدارس خیر ساز با زمین های اهدایی از سوی خیرین برابری می کند افزود: به زودی سومین مدرسه خیر ساز استان مازندران نیزافتتاح می شود.

فیروزیان با تاکید بر اینکه سهم دانش آموزان ابتدایی در استان مازندران مانند بسیاری از استان ها بیش از دیگر مقاطع تحصیلی است خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری حدود 542 هزار و 550 دانش آموز این استان در 27 هزار و 63 کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.


اشتراک گذاری