مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/08/17 23:01:02
کد خبر: 2589

بهره برداری از سه واحد آموزشی خیر ساز در اصفهان

آیین بهره برداری همزمان سه واحد آموزشی از مجموعه مدارس نرگس جزی در ناحیه ۴ آموزش و پروش اصفهان برگزار گردید.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، در هفدهمین روز از آبان ماه ۹۹ آیین بهره برداری همزمان از سه واحد آموزشی از مجموعه مدارس نرگس جزی در مدرسه ۶ کلاسه محمدامین (مهراز) جزی در ناحیه ۴ اصفهان با حضور ، رییس ، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ، مدیر کل نوسازی مدارس ، معاون اداره کل آموزش و پرورش ، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ، مدیر ، معاونین و کارشناسان ناحیه ۴ ، و جمعی از خیرین و اولیا دانش آموزان و با رعایت دستوالعمل های بهداشتی برگزار گردید .

سید مهدی میربد مدیر کل نوسازی مدارس در این آیین از تحویل ۸۰۰ کلاس درس تا پایان  سال ۹۹ به آموزش و پرورش استان خبر داد  و میزان مشارکت خیرین در پروژه های تحویلی  را ۸۴ درصد عنوان نمود.
 وی از جریان کار خیر مدرسه سازی بعنوان بهترین صدقه جاریه نام برد و از  مشارکت و حضور خیرین در مدارس احداثی خودشان و همراهی با جریان تعلیم و تربیت دانش آموزان تقدیر و تشکر نمود .
مدیر کل نوسازی مدارس  با تشریح اهداف طرح ملی آجر به آجر هدف اصلی این طرح را رفع مشکلات فضاهای آموزشی مناطق محروم استان در راستای توسعه عدالت آموزشی عنوان نمود.
اعظم محمدامینی جزی ، عضو شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان اصفهان نیز بعنوان نماینده بنیاد فرهنگی نرگس جزی گزارشی از اقدامات ۱۴ ساله این بنیاد در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی ارائه نمود وی تعداد پروژهای احداثی را طی این مدت ، ۱۴ پروژه با تعداد بالغ بر یکصد کلاس درس عنوان نمود که تعداد ۳۲۰۰ دانش آموز در آنها مشغول به تحصیل می باشند .
ایشان همچنین از انعقاد قرارداد ساخت پانزدهمین واحد آموزشی از مجموعه مدارس نرگس جزی ، در راستای عملیاتی نمودن طرح آجر به آجر در روستای محروم تیرکرت در شهرستان بویین و میاندشت خبر داد .
کریم کمال مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اصفهان نیز در این آیین  ضمن تقدیر و تشکر از خیرینی که اقدامات ارزشمندی را در این ناحیه 
انجام داده اند گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی ناحیه ۴ ارائه نمود .
این واحد آموزشی ۶ کلاسه  در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و با زیربنای ۷۹۵ متر مربع با مشارکت خیر مدرسه ساز حاج محمد حسین جزی احداث گردیده و به نام کوچکترین خیر مدرسه ساز محمد امین جزی نامگذاری شده است 
لازم به ذکر است واحدهای ۱۳ و ۱۴ در  شهرستان شاهین شهر احداث گردیده است

اشتراک گذاری