مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/08/13 11:09:30
کد خبر: 2582

اهدا زمین ۲۵۰۰ متری توسط شورای اسلامی ملارد برای ساخت مدرسه

رئیس شورای اسلامی شهر ملارد با اشاره به کلنگ زنی احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در زمین اهدایی مدیریت شهری ملارد در بلوار شهیدان شوریابی، گفت: مدیریت شهری ملارد در راستای همگامی با آموزش و پرورش و خیرین مدرسه‌ساز، نگاه ویژه‌ای به افزایش سرانه دانش آموزشی دارد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، فخرالدین آئینه‌وند رئیس شورای اسلامی شهرقدس اظهار کرد: الحمدالله با نگاه مثبت مجموعه شورای اسلامی و شهرداری ملارد، زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع واقع در بلوار شهیدان شوریابی ملارد در اختیار اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان تهران و مجمع خیرین مدرسه‌ساز به منظور احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به افزایش مهاجرت و رشد سالانه جمعیت دانش‌آموزی در شهر ملارد، باید تمهیدات ویژه‌ای از سوی مسؤولان امر به منظور کاهش کمبودها اتخاذ شود که تا به امروز نیز اقدامات مؤثری انجام پذیرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ملارد بیان کرد: شورای اسلامی و شهرداری ملارد نیز در این راستا به منظور همراهی با آموزش و پرورش و خیران عزیز مدرسه‌ساز گام برداشته و از این پس نیز در کنار مجموعه مدیریتی شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/ش/د/س


اشتراک گذاری