مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/01/26 08:59:41
کد خبر: 258

اهدا کمک های نقدی خیران استان اصفهان به دانش آموزان محروم

خیرین مدرسه ساز در یک اقدامی خداپسندانه 70 میلیون تومان کمک نقدی به دانش آموزان محروم شهرستان تیران و کرون استان اصفهان اهدا کردند.


علیرضا مرزبان ،مدیرآموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگارجامعه خیرین مدرسه ساز کشورگفت: خیرین مدرسه ساز در یک اقدامی خداپسندانه 70 میلیون تومان کمک نقدی به دانش آموزان محروم شهرستان تیران و کرون استان اصفهان اهدا کردند.

وی ادامه داد: این کمک ها در یک ماه گذشته توسط خیران برای کمک به نیاز شب عید دانش آموزان در نظر گرفته شده بود که در قالب کارت های هدیه به دانش آموزان بی بضاعت داده شد.

مرزبان اظهار داشت: کمک به دانش آموزان نیازمند در طول سال برای نیازهای گوناگون دانش آموزان توسط خیران و حامیان انجام می شود که به بیش از یک میلیارد ریال می رسد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: برای کمک به دانش آموزان نیازمند حفظ کرامت انسانی آن ها همواره مورد توجه است و مدیران مدارس نسبت به این موضوع توجه ویژه دارند.

وی یادآور شد: شهرستان تیران و کرون 10 هزار دانش آموز دارد که تعداد 2 هزار دانش آموز این شهرستان محروم هستند و نیاز به کمک خیرین مدرسه ساز دارند.


اشتراک گذاری